Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorAkopjana, Karine
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:07:50Z
dc.date.available2018-07-02T01:07:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63295
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39760
dc.description.abstractŠī maģistra darba tēma ir – „Skaistumkopšanas pakalpojumu izplatīšanas specifika starptautiskajā tirgū, izmantojot mazā budžeta tehnoloģijas”. Darba mērķis ir novērtēt netradicionālā mārketinga nozīmi skaistumkopšanas biznesā, analizēt pašreizējo tirgus situāciju un izstrādāt priekšlikumus par skaistumkopšanas pakalpojumu veicināšanu starptautiskajā tirgū, izmantojot mazā budžeta tehnoloģijas Mērķa sasniegšanas nolūkā ir noteikti sekojošie uzdevumi: 1.Apskatīt preču un pakalpojumu veicināšanas tehnoloģijas, 2.Izanalizēt skaistumkopšanas pakalpojumu tirgus īpatnības, 3.Apskatīt skaistumkopšanas pakalpojumu kā tirgus produktu.
 4.Izpētīt mazā budžeta tehnoloģiju izmantošanas pieredzi skaistumkopšanas pakalpojumu veicināšanā starptautiskajā tirgū, 5.Izveidot mazbudžeta, starptautiskajam tirgum piemērotu, skaistumkopšanas pakalpojumu veicināšanas kampaņu un veikt tās efektivitātes analīzi, 6.Izstrādāt ieteikumus skaistumkopšanas pakalpojumu izplatīšanai starptautiskajā tirgū, izmantojot mazā budžeta tehnoloģijas. Pirmajā nodaļā, no teorētiskā skatupunkta, tiek aprakstīti mazbudžeta mārketinga vēsture un tā veidi. Maģistra darba otrajā nodaļā tiek apskatīta skaistumkopšanas pakalpojumu izplatīšanas specifika starptautiskajā tirgū. Trešajā nodaļa tiek analizēti skaistumkopšanas pakalpojumu veicināšanas pieredze starptautiskajā tirgū, starptautisko uzņēmumu piemēros, un skaistumkopšanas pakalpojumu ieviešanas starptautiskajā tirgū, izmantojot mazā budžeta tehnoloģijas, pētījumu rezultāti. Pamatojoties uz pētījumu, autore ievieš savus priekšlikumus uzņēmuma vadīšanai un sniedz rekomendācijas mārketinga speciālistiem skaistumkopšanas nozarē. Darbā tiek izmantotas sekojošas pētījuma metodes: aptaujas datu analīze, statistikas un grafiku metode. Maģistra darbs ietver trīs nodaļas, kopsavilkumu un secinājumus, kā arī literatūras sarakstu un pielikumus. Darbs sastāv no 80. lappusēm un iekļauj 11. tabulas, 17. attēlus un 6 pielikumus.
dc.description.abstractAnotation Theme of the master thesis is - “Specifics in Promotion of Beauty Industry Services in International Markets Using”. The thesis evaluates the importance of untraditional marketing techniques in the beauty-business, analyzes the present situation and develops proposals for improving and growing beauty-services in international markets with the use of low budget technologies. Following issues are treated: 1. Considering low budget technologies as a tool to help grow and advance beauty industry goods and services, 2. Analyzing the specific features of the beauty-services industry, 
3. Considering beauty-services as a market product, 
4. Analyzing and evaluating the effects of using low budget technologies for promoting growth and advancement of beauty-services in international markets, 5. Evaluating and defining the risks for the beauty-business when transitioning from a regional to an international level, 6. Developing a low budget marketing campaign for promoting beauty-services in international markets and analyzing its efficiency, 7. Formulating recommendations about the promotion of beauty-services in international markets with the use of low budget technologies. In the first chapter, the master thesis assesses different forms of low budget marketing and events from a theoretical point of view. In the second chapter, the specifics of distribution of beauty-services in the international markets are being assessed. The third chapter analyses the results of using low budget technologies in the beauty industry with the aim to promote growth and advancement in international markets. Based on the author's research, proposals are formulated for beauty industry management and marketing specialists. Following research methods are used in the master thesis: survey analysis, statistical and graphical methods. The dissertation includes an introduction, three parts, a conclusion and proposals, as well as the literature references and appendices. The master thesis consists of 81 pages, it includes 11. graphs, 17. pictures and 6. appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectskaistumkopšana
dc.subjectmazbudžeta tehnoloģijas
dc.subjectstarptautiskā tirgū
dc.subjectizplatīšana
dc.subjectmarketings
dc.titleSkaistumkopšanas pakalpojumu izplatīšanas specifika starptautiskajā tirgū, izmantojot mazā budžeta tehnoloģijas
dc.title.alternativespecifics in promotion of beauty industry services in international merkets using low budget technologies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige