Mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA "Rimi Latvia".
Author
Deisons, Haralds
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir mārketinga komunikācijas un to pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Rimi Latvia’’. Bakalaura darba mēŗkis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, esošo komunikāciju izpēti un uzņēmuma klientu viedokļu apkopojumu, izanalizēt uzņēmuma SIA ‘’Rimi Latvia’’ esošo mārketinga komunikāciju pielietojumu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām, 1. nodaļā autors apskatīs mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus, 2. nodaļā veiks ‘’Rimi Latvia’’ izmantoto mārketinga komunikāciju analīzi, 3. nodaļā atspoguļos aptaujāto ‘’Rimi Latvia’’ klientu viedokļus un darba beigās apkopos secinājumus un sniegs priekšlikumus mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Darba apjoms ir 80 lapaspuses, tai skaitā 26 attēli un 12 tabulas. The title of bachelor’s thesis ir SIA ‘’Rimi Latvia’’ marketing communications analysis and improvement opportunities. By reviewing literature and conducting a survey, aim of the thesis is to analyze current marketing communications of retailer SIA’’Rimi Latvia’’, find out weaknesses and give suggestions for improvement. Bachelor thesis consists of 3 chapters, on 1st chapter author will examine theoretical aspects of marketing communications. On 2nd chapter author will analyze the marketing communication tools used by ‘’Rimi Latvia’’ and in 3rd chapter author will analyze the opinions of surveyed customers of ‘’Rimi Latvia’’. Based on findings of all three chapters, author makes conlsucions and gives his suggestions for the further development of marketring communications in ‘’Rimi Latvia’’.In total, paper consists of 80 pages, including 26 images and 12 tables.