Ietekmētāju mārketinga loma mūsdienu uzņēmējdarbībā.
Автор
Seipulāns, Matīss Valters
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Argumentējot no nepietiekamas izpētes viedokļa, autors kā darba mērķi ir izvēlējies noteikt ietekmētāju mārketinga lomu un attīstību kā arī tā nepieciešamību uzņēmējdarbībā. Tiks aplūkoti ietekmētāju mārketinga teorētiskie aspekti, izanalizētas ietekmētāju mārketinga platformas, ietekmētāju mārketinga attīstība kā arī tā nepieciešamība uzņēmējdarbībā. Izvirzītā mērķa sasniegšanai, autors ir izmantojis sabiedrības anketēšanu, un ietekmētāju mārketinga speciālista interviju, kā arī teorijas apskati un analīzi. Bakalaura darbs izstrādāts uz 69 lpp., ar 3 nodaļām, 11 apakšnodaļām, apskatīti 50 avoti. Arguing from the perspective of insufficient information, the author has set the goal to determine the role and development of influencer marketing as well as the need for it in entrepreneurship. Theoretical aspects, influencer marketing platforms, its development and as well the need for it in entrepreneurship, will be examined. In order to achieve the goal, author has used public survey, an interview with an influencer marketing specialist, as well as reviewing and analyzing theory. Bachelor thesis is 69 pp. long and contains 3 chapters, 11 subchapters and 72 sources.