Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērika
dc.contributor.authorAbdujamilov, Abdujabbor
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:28Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64322
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39848
dc.description.abstractŠis bakalaurs ir par kultūras ietekmi uz patērētāju uzvedību mārketinga kontekstā. Mērķis bakalaura tēzēm ir izpētīt kā kultūra ietekmē patērētāju uzvedību, ņemot vērā mārketingu un atsaucoties uz Eiropas kultūras amerakanizēšanos. Pirmais nodaļa ir teorija par kultūru un tās ietekmi uz patērētāju uzvedību mārketinga kontekstā. Otrā nodaļa satur amerikāņu kultūras ietekmes analīzi uz patērētāju uzvedību un nobeigumā trešajā nodaļā autors analizē veikto aptauju par Eiropas biznesa kultūras amerikanizēšanos. Aptaujas dalībnieki no piecām Eiropas valstīm: Latvijas, Spānijas, Vācijas, Francijas un Itālijas. Tika aptaujāti 165 dalībniki. Galvenie pētījuma secinājumi ir kopīgā piekrišana no Eiropas iedzīvotājiem par Eiropas bizesa kulturas amerikanizēšanos. Respondenti jūt, ka amerikāņu brendi ietekmē to kultūru un vairums atzīst, ka ikdienā patērē amerikāņu ēdienu, piemēram, McDonals un Coca-Cola. Vairāk kā 72 no 165 respondenti atzīst, ka regulāri skatās Holivudas filmas un 63 respondenti atzīst ietekmi ģērbšanas stilā no amerikāņu slavenībām. Šis kulturālais pētījums par to, kā tiek ietekmēta petērētāju uzvedība iepērkoties, ļaus vairāk uzzināt par pašmāju biznesu konkurentiem. Pētījums var tikt izmantots, lai saprastu līdzības un atsķīrības starp patērētāju uzvedību atkarībā no kulturas. Šajā darbā ir 72 lappuses, 3 tabulas un 16 attēli. Galvenie vārdi: Kultūra, Patērētāju uzvedība, Mārketings, Amerikānisms
dc.description.abstractThis Bachelor’s thesis deals with the influence of culture on consumer behavior in the contex of marketing. The aim of the thesis is exploring how culture influences consumer behavior with the consideration of marketing and using a case of European culture getting Americanized. The first chapter of the thesis is the theory about culture and its influence on consumer behavior in the context of marketing. Then the second chapter consists of the analysis of the influence of American culture on consumer behavior and lastly in third chapter the author describes the Americanization of European business culture by including five European countries: Latvia, Spain, Germany, France and Italy with 165 participants. The main findings of the research is a general agreement from European citizens on the reseach of European business culture is getting Americanized. The participants feel the influence of American brands impacting their culture and the majority admit consuming American food such as McDonalds and Coca-Cola monthly, more over 72 out 165 participants agree on watching Hollywood movies monthly and 63 participants are influenced by American celebrities for their choice of clothing style. Moreover the cultural research influencing consumer behavior will allow domestic businesses to learn their competitors. The research can be used to know the differences of and similarities of culture consumer behaviour. This work contains of 72 pages, 3 tables and 16 figures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectCulture
dc.subjectConsumer behavior
dc.subjectMarketing
dc.subjectEU
dc.subjectAmericanization
dc.titleKultūras ietekme uz patērētāju rīcību mārketingā: piemērs- amerikāņu kultūras ietekme uz Eiropas biznesa kultūru
dc.title.alternativeThe influence of culture on consumer behavior in marketing: the case of Americanization of European business culture
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию