• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bioloģisko produktu veikala “Sekoeko.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas

Thumbnail
Öffnen
303-64473-Medvedeva_Natalja_VadZ980433.pdf (2.206Mb)
Autor
Medvedeva, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām par bioloģisko lauksaimniecību, un reklāmas veidošanas īpatnībām bioloģiski ražotiem produktiem, kā arī aptaujas rezultātiem, izpētīt bioloģisko produktu veikala “Sekoeko.lv” piedāvājumu un reklāmu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus piedāvājuma un reklāmas veidošanas pilnveidošanai. Darbā ir 3.nodaļas. Pirmajā nodaļā aplūkota reklāmas būtība, veidi, kā arī sniegts ieskats bioloģiskās lauksaimniecības pamatjautājumos, tai skaitā, raksturotas īpatnības, kas jāņem vērā reklamējot šāda veida produkciju. Otrajā nodaļā analizēta Latvijas bioloģiskās lauksaimniecības attīstība, ņemot vērā pieejamos statistikas datus. Trešajā nodaļā analizēts uzņēmums ‘Sekoeko.lv”, kurš atrodas Valmierā, tai skaitā tā reklāmdarbība, kā arī apkopoti dati par veiktās aptaujas rezultātiem, kuros piedalījās esošie un potenciālie uzņēmuma klienti. Darba beigās apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 92 lapaspusēm, tajā ir 4. tabulas, 37 attēli, 11. pielikumi.
 
The aim of the thesis is to study the offer and advertisings of biologic product shop “Sekoeko.lv” on basis of theoretical works on biologic farming, advertising specifics regarding the biologic products and survey results, discover the imperfections and provide the proposals for improvement in terms of offer management and advertising development. The thesis consists of three chapters. The first chapter uncovers the main idea of advertising, types of advertising and general insight into biological farming, describes the specifics to take into account, when advertising this type of products. The second chapter analyses the company “Sekoeko.lv” located in Valmiera, including the marketing department, and summarizes the results of the survey carried out during the research. The survey based on answers of current and potential customers of the company. The final part of the thesis contains conclusions and proposals. The thesis consists of 92 pages and includes 4 tables, 37 pictures and 11 annexes. bioloģiskie produkti
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39854
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV