Bioloģisko produktu veikala “Sekoeko.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas
Автор
Medvedeva, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām par bioloģisko lauksaimniecību, un reklāmas veidošanas īpatnībām bioloģiski ražotiem produktiem, kā arī aptaujas rezultātiem, izpētīt bioloģisko produktu veikala “Sekoeko.lv” piedāvājumu un reklāmu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus piedāvājuma un reklāmas veidošanas pilnveidošanai. Darbā ir 3.nodaļas. Pirmajā nodaļā aplūkota reklāmas būtība, veidi, kā arī sniegts ieskats bioloģiskās lauksaimniecības pamatjautājumos, tai skaitā, raksturotas īpatnības, kas jāņem vērā reklamējot šāda veida produkciju. Otrajā nodaļā analizēta Latvijas bioloģiskās lauksaimniecības attīstība, ņemot vērā pieejamos statistikas datus. Trešajā nodaļā analizēts uzņēmums ‘Sekoeko.lv”, kurš atrodas Valmierā, tai skaitā tā reklāmdarbība, kā arī apkopoti dati par veiktās aptaujas rezultātiem, kuros piedalījās esošie un potenciālie uzņēmuma klienti. Darba beigās apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 92 lapaspusēm, tajā ir 4. tabulas, 37 attēli, 11. pielikumi. The aim of the thesis is to study the offer and advertisings of biologic product shop “Sekoeko.lv” on basis of theoretical works on biologic farming, advertising specifics regarding the biologic products and survey results, discover the imperfections and provide the proposals for improvement in terms of offer management and advertising development. The thesis consists of three chapters. The first chapter uncovers the main idea of advertising, types of advertising and general insight into biological farming, describes the specifics to take into account, when advertising this type of products. The second chapter analyses the company “Sekoeko.lv” located in Valmiera, including the marketing department, and summarizes the results of the survey carried out during the research. The survey based on answers of current and potential customers of the company. The final part of the thesis contains conclusions and proposals. The thesis consists of 92 pages and includes 4 tables, 37 pictures and 11 annexes. bioloģiskie produkti