Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorMedvedeva, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:08:30Z
dc.date.available2018-07-02T01:08:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64473
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39854
dc.description.abstractDarba mērķis - pamatojoties uz teorētiskām atziņām par bioloģisko lauksaimniecību, un reklāmas veidošanas īpatnībām bioloģiski ražotiem produktiem, kā arī aptaujas rezultātiem, izpētīt bioloģisko produktu veikala “Sekoeko.lv” piedāvājumu un reklāmu, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus piedāvājuma un reklāmas veidošanas pilnveidošanai. Darbā ir 3.nodaļas. Pirmajā nodaļā aplūkota reklāmas būtība, veidi, kā arī sniegts ieskats bioloģiskās lauksaimniecības pamatjautājumos, tai skaitā, raksturotas īpatnības, kas jāņem vērā reklamējot šāda veida produkciju. Otrajā nodaļā analizēta Latvijas bioloģiskās lauksaimniecības attīstība, ņemot vērā pieejamos statistikas datus. Trešajā nodaļā analizēts uzņēmums ‘Sekoeko.lv”, kurš atrodas Valmierā, tai skaitā tā reklāmdarbība, kā arī apkopoti dati par veiktās aptaujas rezultātiem, kuros piedalījās esošie un potenciālie uzņēmuma klienti. Darba beigās apkopoti secinājumi un sniegti priekšlikumi. Darbs sastāv no 92 lapaspusēm, tajā ir 4. tabulas, 37 attēli, 11. pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to study the offer and advertisings of biologic product shop “Sekoeko.lv” on basis of theoretical works on biologic farming, advertising specifics regarding the biologic products and survey results, discover the imperfections and provide the proposals for improvement in terms of offer management and advertising development. The thesis consists of three chapters. The first chapter uncovers the main idea of advertising, types of advertising and general insight into biological farming, describes the specifics to take into account, when advertising this type of products. The second chapter analyses the company “Sekoeko.lv” located in Valmiera, including the marketing department, and summarizes the results of the survey carried out during the research. The survey based on answers of current and potential customers of the company. The final part of the thesis contains conclusions and proposals. The thesis consists of 92 pages and includes 4 tables, 37 pictures and 11 annexes. bioloģiskie produkti
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectbioloģiskie produkti
dc.subjectlikumdošana
dc.subjecteko
dc.subjectveselīgs
dc.subjectlaw
dc.titleBioloģisko produktu veikala “Sekoeko.lv” reklāmas pilnveidošanas iespējas
dc.title.alternativeAdvertising improvement possibilities of biologic product shop “Sekoeko.lv”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record