• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Luminor zīmola izveide pēc DNB un Nordea banku apvienošanas.

Thumbnail
Открыть
303-64778-Stezkins_Raimonds_rs14033.pdf (1.555Mb)
Автор
Stežkins, Raimonds
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir “Luminor zīmola izveide pēc DNB un Nordea banku apvienošanas”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz zīmolvedības teorētiskiem aspektiem, klientu aptauju un interviju ar uzņēmuma darbinieku novērtēt DNB un Nordea banku zīmolu maiņu uz vienoto Luminor zīmolu. Darbā sākumā analizēta zīmola būtība, zīmola vērtība, zīmola veidošana un tā maiņa. Otrajā daļā analizēts DNB un Nordea banku apvienošanās process, kā arī analizēts jaunizveidotais Luminor zīmols. Pamatojoties uz iegūto informāciju tika veikts empīriskais pētījums, kas tiek analizēts darba trešajā daļā. Noslēgumā darba autors ir formulējis secinājumus un priekšlikumus. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmola identitāte, zīmola vērtība, banku apvienošana, zīmola maiņa, Luminor Darba apjoms: 65 lpp., 22 attēli, 1 tabula un 3 pielikumi
 
The topic of bachelor thesis is development of Luminor brand after the merger of DNB and Nordea bank. The aim of the thesis is to evaluate rebranding process from DNB and Nordea to Luminor brand, based on theoretic materials about branding and rebranding process, client survey results and interview with Luminor employee. The paper consists of four parts. In the beginning is analysed brand essence, brand building, branding from psychological point of view and rebranding process. The second part consists analysis of the DNB and Nordea bank merger process and Luminor brand identity. Based on obtained information, author conducted study, which is analysed in the third part. At the end author has formulated conclusions and suggestions. Keywords: brand, brand identity, brand equity, merger of banks, rebranding, Luminor Workload: 65 pages, 22 pictures, 1 table and 3 appendices
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39870
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV