Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vita
dc.contributor.authorImmure, Jolanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:10:12Z
dc.date.available2018-07-02T01:10:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64522
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40024
dc.description.abstractVēsturiskā saskarsme starp kultūrām, tehnoloģisko inovāciju parādīšanās, globalizācija un internacionalizācija ir tikai daži no faktoriem, kas ir veicinājuši angļu valodas globālu lietojumu un leksisko aizgūšanu no angļu valodas. Šī pētījuma mērķis ir analizēt anglicismu lietojumu rakstos par uzņēmējdarbību Spānijas tiešsaistes laikrakstā „El País”. Kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze tiek izmantota, lai klasificētu un analizētu apkopoto datu krājumu, kas sastāv no 164 anglicismiem. Galvenie rezultāti liecina par to, ka ziņu rakstos parasti tiek izmantoti nepielāgoti anglicismi. Tas ir acīm redzams, ka valodas uzskatīšana par fiksētu sistēmu ar noteiktām robežām ir apstrīdēta, un to ierosina „dažādu leksisko elementu vienlaicīga lietošana” (translanguaging). Atslēgvārdi: anglicisms, biznesa mediji, leksiskā aizgūšana, „dažādu leksisko elementu vienlaicīga lietošana” (translanguaging), iekļaušana.
dc.description.abstractHistorical contact between cultures, the emergence of technological innovations, globalization and internationalization, are only some of the factors which have contributed to the global use of English and lexical borrowing from English. The aim of this study is to analyse the use of Anglicism’ incorporation in articles on business matters in Spanish online newspaper El País. Quantitative and qualitative analysis are applied in order classify and analyse the collected corpus which consists of 164 Anglicisms. The main findings imply that non-adapted Anglicisms are commonly used in the news articles. It is evident that the view of language being a fixed system with certain borders has been challenged, and it is suggested by translanguaging.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectAnglicism
dc.subjectbusiness media
dc.subjectlexical borrowing
dc.subjecttranslanguaging
dc.subjectincorporation
dc.titleTranslingvistiskie elementi biznesa medijos
dc.title.alternativeTranslinguistic Elements in Business Media
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record