Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorJakovļeva, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:10:14Z
dc.date.available2018-07-02T01:10:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64569
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40026
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīti verbālie un neverbālie saziņas līdzekļi kā lietišķās prezentācijas pārliecināšanas un kavlitātes veicinātājs. Pētījuma mērķa sasniegšanai kā pētījuma metodes tika izvēlēts literatūras apskats un gadījumu izpēte. Pētījuma objekts ir trīs profesionālu runātāju lietišķās prezentācijas. Galvenie secinājumi ir, ka pārliecinoši verbālie līdzekļi (stilistiskās izteiksmes līdzekļi) un neverbālie līdzekļi (stāja, apģērbs, balss un žesti) ietekmē prezentācijas kvalitāti.
dc.description.abstractThe Bachelor's Thesis explores verbal and non-verbal means of communication as a promoter of persuasion and quality of a business presentation. In order to achieve the goal of the study, the selected research methods comprise a literature review and a case study. The research object is the business presentations of three professional speakers. The main conclusions are that persuasive verbal means (stylistic devices) and non-verbal means (posture, clothing, paralanguage and gestures) have an impact on the quality of the presentation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectverbālie līdzekļi
dc.subjectneverbālie līdzekļi
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectlietišķās prezentācijas
dc.subjectpārliecināšana
dc.titlePārliecināšanas līdzekļu lietojums lietišķajās prezentācijās
dc.title.alternativeUse of Persuasive Means in Business Presentations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record