• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pārliecināšanas līdzekļu lietojums reklāmtekstos

Thumbnail
Открыть
306-64602-Katkovska_Baiba_bk14017.pdf (2.664Mb)
Автор
Katkovska, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba mērķis bija identificēt pārliecināšanas līdzekļus reklāmā un noskaidrot to pielietošanas iemeslus, kā arī saprast kā Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātes studenti saprot pārliecināšanas līdzekļus. Šajā darbā tika analizēti sekojoši pārliecināšanas līdzekļi: modālie darbības vārdi, metafora, humors, kalambūrs, atkārtošana, vietniekvārda izmantošana, aliterācija, salīdzinājums, paralēlisms vai paralēlā konstrukcija un pavēles izteiksme. Izmantotās empīriskā pētījuma metodes bija teksta analīze un aptauja. Pētījums parādīja, ka reklāmās tiek izmantoti dažādi pārliecinošānas līdzekļi ar mērķi ietekmēt potenciālo patērētāju. Aptaujas analīze pierādīja, ka studenti spēj saprast un atpazīt reklāmā izmantotos valodas pārliecināšanas līdzekļus.
 
The aim of this research was to identify means of persuasion in written advertisements and to find out the reasons why they are used there, as well as to understand how students of the University of Latvia in the Faculty of Humanities perceive persuasive means. Persuasive means analyzed in this research were modal verbs, metaphor, humor, pun, repetition, use of personal pronoun, alliteration, simile, parallelism or parallel construction and imperative clauses. The applied empirical research methods were text analysis and a survey. The research proved that advertisements use different types of persuasive means with the aim to influence the potential consumer. The survey analysis revealed that students are able to understand and recognize the use of persuasive language means in advertisements.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40027
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV