• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Žanru iezīmes audzinošajos romānos (Bildungsroman) mūsdienu krievu literatūrā.

Thumbnail
Öffnen
306-65685-Voskresenska_Olga_oj09021.pdf (582.4Kb)
Autor
Voskresenska, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Šroma, Nataļja
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbā tiek pētīta žanru konvencija trīs mūsdienu krievu audzināšanas romānos – N.Gorlanovas un V.Bukura “Audzināšanas romānā”, A.Slapovska “Feniksa sindromā” un O.Breiningeras “Padomju Savienībā adderola nebija”. Autors, pamatojoties uz Bildungsroman žanram veltītiem zinātniskiem pētījumiem, apraksta audzināšanas romāna žanra iezīmes diahroniskā perspektīvā, aplūko romāna izcelsmi un turpmāko attīstību Eiropā, atklāj atšķirīgus audzināšanas romāna veidus (apakštipus) un tā invariantās formas. Tādējādi ir iespēja identificēt gan tradicionālās žanru konvencijas mūsdienu krievu literatūras tekstos, gan arī noteikt katra analizējamā literārā darba pieskaitāmību kādai no Bildungsroman invariantajām formām. Maģistra darbā īpaša uzmanība tiek veltīta žanru transformācijām audzināšanas romāna žanra mūsdienu prototipos. Maģistra darbs ir saistošs filologiem, kuri nodarbojas ar audzināšanas romāna, kā arī ar mūsdienu krievu literatūras pētniecību.
 
The master thesis is dedicated to research of genre conventions of three contemporary Russian Bildungsroman — “Education novel” by N. Gorlanova and V. Bukur, “The Phoenix Syndrome” by A. Slapovsky and “There was no Adderall in the Soviet Union” by O. Breininger. In terms of scientific research, dedicated to the Bildungsroman, author of the thesis is describing characteristics of the genre in the diachronic aspect, considering the origin and subsequent progress of the novel in Europe, revealing different types (subpieces) of Bildungsroman and its variation forms. This allows to uncover all the traditional conventions of genre in texts of contemporary Russian literature, as well to define the relation of each novel to the particular variation form of Bildungsroman. Particular emphasis of the thesis was paid to transformation of contemporary standards of this genre. This thesis might raise interest of philologists that make research of Bildungsroman, and research of contemporary Russian literature.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40065
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV