• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jautājumu pārveidošanas stratēģijas mutiskajā saziņā spāņu valodas kā svešvalodas apguvē

Thumbnail
Öffnen
306-66002-Gaga_Diana_dg12029.pdf (1.406Mb)
Autor
Gāga, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Placinska, Alla
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Spāņu valodas kā svešvalodas apguvē verbālā mijiedarbība notiek jautājumu un atbilžu veidā. Runas pārveidošana, kas vienlaikus veicina mutisko komunikāciju verbālās mijiedarbības laikā, ir viena no tās pamatelementiem. Pētījumā analizēts, kā tiek pārvarētas komunikācijas barjeras, pārveidojot jautājumus. Veicot interviju, novērojumu klasē un audio ierakstu transkripciju ietvaros iegūto kvantitatīvo un kvalitatīvo datu analīzi, konstatētas visbiežāk izmantotās jautājumu pārveidošanas stratēģijas un noteiktas to funkcijas. Pētījumā secināts, ka iesācēju līmenī, piedāvājot iespējamās atbildes, pārfrāzējot un atkārtojot jautājumus, pasniedzējs skaidro nozīmes, tādējādi stimulējot studenta spēju piedalīties mutiskajā saziņā. Papildus konstatēts, ka jautājumu pārveidošanas stratēģiju izmantošanas biežumu un lietojumu ietekmē studenta valodas apguves līmenis.
 
In acquisition of Spanish as a foreign language, the learning process is managed and carried out through question and answer sequences. The speech modification which serves as a tool for facilitating verbal exchanges is one of its key features. The present study analyzes how teachers modify questions to overcome communicative breakdowns in spoken interaction. The qualitative and quantitative analysis of data collected through observational notes, interviews and transcriptions reveals the most frequently used question modification strategies and their principal functions. The mixed method shows that by providing alternatives, reformulating and repeating questions at the initial stages of learning, teachers clarify meanings, reestablish verbal interaction and increase student participation in the classroom. The use and frequency of modification strategies depend on students´ language proficiency level.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40072
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV