• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skats uz Latviju ārzemju uzņēmēju acīm: vērtību loma uzņēmējdarbības organizēšanā. Gadījuma izpēte.

Thumbnail
Öffnen
306-66821-Hakima_Linda_lh16026.pdf (700.8Kb)
Autor
Hakīma, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Putniņa, Aivita
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbs aplūko ārvalstu uzņēmēju biznesa praksi Latvijā, pētot, kādas vērtības viņiem ir svarīgas un kāda ir to loma uzņēmējdarbības organizēšanā tieši Latvijā. Darbā izmantotā teorētiskā perspektīva uzsver, ka ekonomiskas reakcijas nav universālas un racionālas, un patiesībā ekonomikai ir sociāli kulturāla daba. Vērtības kā šīs dabas galvenā izpausme dziļi ietekmē un iemieso veidu, kā tiek veikta uzņēmējdarbība. To atspoguļo arī pētījuma rezultāti, kas ilustrē, ka tādas vērtības kā uzticēšanās, gods, godīgums, ģimene veido pētījumā aplūkoto Latvijā strādājošo ārvalstu uzņēmēju biznesa praksi un brīžiem disonē ar Latvijas sabiedrībā kultivētajām vērtībām, kur valdošās attiecības starp cilvēkiem, organizācijām un valsti pētījuma dalībnieki raksturo kā balstītas uz neuzticēšanos, kas bremzē uzņēmējdarbību un ekonomikas attīstību.
 
The Master's thesis “Latvia viewed by foreign entrepreneurs: the role of values in business organization. Case study” deals with the business practices of foreign entrepreneurs in Latvia, studying what values are important for them and what are the role of thoses values in organizing business in Latvia. The theoretical framework emphasizes that economic reactions are not universal and rational, in fact the economy has a socio-cultural nature, and values as the main manifestation of this nature deeply affect and embody the way in which entrepreneurship is conducted. This is also reflected in the research data, which illustrates that such values as trust, honor, honesty, and family are present in the business practice of foreign businessmen in Latvia, and sometimes they are conflicting with the values cultivated by Latvian society which is described as based on distrust. This distrust hinders entrepreneurship and economic development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40099
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV