• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Populārās Latvijas personas Instagram vietnē kā viedokļa līderi kosmētikas un modes preču segmentā Latvijas patērētāju starpā 2016.-2017. gadā

Thumbnail
Öffnen
309-64374-Vorkule_Marija_ma11066.pdf (2.070Mb)
Autor
Vorkule, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir izpētīt sociālajā tīklā Instagram populāro Latvijas iedzīvotāju auditorijas izcelsmi un aktivitāti; noteikt, vai sociālajā tīklā Instagram Latvijas ietekmētāji ir bijuši viedokļu līderi Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 35 gadiem modes preču segmentā 2016.-2017.gadā; noteikt faktorus, kas ļauj identificēt un izvērtēt sociālo tīklu ietekmētājus kosmētikas līdzekļu un apģērbu jautājumos. Darbā aplūkotās tādas tēmas kā patēriņa kultūra, demonstratīvs patēriņš, etalongrupas, viedokļu līderi, komunikācija no mutes mutē, sociālo tīklu ietekmētāji un to atlases un novērtēšanas paņēmieni. Tika izmantotas trīs pētījuma metodes – kontentanalīze, daļēji strukturētās intervijas un tiešsaistes aptauja. Galvenais secinājums: Latvijas iedzīvotāji, kuri ir populāri sociālajā tīklā Instagram, ietekmē Latvijas jauniešu patēriņa izvēli.
 
The aim of this master thesis is to research audience of Latvian persons, popular in Instagram, their audience’s activity and origin; to define if Latvian persons popular in Instagram were opinion leaders in segment of cosmetics and clothes in 2016-2017 years for inhabitants of Latvia, who are 18 – 35 y.o.; define factors that enables to identify and evaluate social media influencers in segment of cosmetics and clothes. The following themes are observed in this thesis: consumer culture, conspicuous consumption, reference groups, opinion leaders, word-of-mouth communication, social media influencers and selection and evaluation techniques of them. There are three research methods used: content analysis, semi-structured interviews and online questionnaire. The main conclusion: inhabitants of Latvia who are 18-35 y.o. and follow influencers in Instagram regularly buy items, that are mentioned by influencers in their posts.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40345
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV