Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorVorkule, Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:17Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64374
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40345
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir izpētīt sociālajā tīklā Instagram populāro Latvijas iedzīvotāju auditorijas izcelsmi un aktivitāti; noteikt, vai sociālajā tīklā Instagram Latvijas ietekmētāji ir bijuši viedokļu līderi Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 18 līdz 35 gadiem modes preču segmentā 2016.-2017.gadā; noteikt faktorus, kas ļauj identificēt un izvērtēt sociālo tīklu ietekmētājus kosmētikas līdzekļu un apģērbu jautājumos. Darbā aplūkotās tādas tēmas kā patēriņa kultūra, demonstratīvs patēriņš, etalongrupas, viedokļu līderi, komunikācija no mutes mutē, sociālo tīklu ietekmētāji un to atlases un novērtēšanas paņēmieni. Tika izmantotas trīs pētījuma metodes – kontentanalīze, daļēji strukturētās intervijas un tiešsaistes aptauja. Galvenais secinājums: Latvijas iedzīvotāji, kuri ir populāri sociālajā tīklā Instagram, ietekmē Latvijas jauniešu patēriņa izvēli.
dc.description.abstractThe aim of this master thesis is to research audience of Latvian persons, popular in Instagram, their audience’s activity and origin; to define if Latvian persons popular in Instagram were opinion leaders in segment of cosmetics and clothes in 2016-2017 years for inhabitants of Latvia, who are 18 – 35 y.o.; define factors that enables to identify and evaluate social media influencers in segment of cosmetics and clothes. The following themes are observed in this thesis: consumer culture, conspicuous consumption, reference groups, opinion leaders, word-of-mouth communication, social media influencers and selection and evaluation techniques of them. There are three research methods used: content analysis, semi-structured interviews and online questionnaire. The main conclusion: inhabitants of Latvia who are 18-35 y.o. and follow influencers in Instagram regularly buy items, that are mentioned by influencers in their posts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsocial media influencers
dc.subjectetalongrupa
dc.subjectsociālo tīklu ietekmētāji
dc.subjectreference group
dc.subjectInstagram
dc.titlePopulārās Latvijas personas Instagram vietnē kā viedokļa līderi kosmētikas un modes preču segmentā Latvijas patērētāju starpā 2016.-2017. gadā
dc.title.alternativePopular Latvian Instagram persons as opinion leaders for fashion and cosmetic brands consumers in Latvia in 2016-2017 year
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige