Pūļa finansēšanas platformas "Projektubanka.lv" komunikācijas novērtējums
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Maģistra darba “Pūļa finansēšanas platformas “Projektubanka.lv” komunikācijas novērtējums” mērķis ir noskaidrot, ar kādiem komunikācijas kanāliem tiek uzrunāti projektu autori, un kādas mārketinga stratēģijas, komunikācijas kanālus izmanto projektu autori savām kampaņām, lai piesaistītu ieguldītājus. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, darbā tika rastas atbildes uz izvirzītajiem pētnieciskajiem jautājumiem.
The purpose of the Master’s thesis “Crowdfunding platform “Projektubanka.lv” communication assessment” is to find out which communication channels are addressed to project authors, which marketing strategies and communication channels are employed by project authors for campaigns to attract investors. The Master thesis consists of a summary of theoretical literature, a description of the methodology for the study and a summary of the research results. Based on the results of the research, the answers to the research questions were found.
The purpose of the Master’s thesis “Crowdfunding platform “Projektubanka.lv” communication assessment” is to find out which communication channels are addressed to project authors, which marketing strategies and communication channels are employed by project authors for campaigns to attract investors. The Master thesis consists of a summary of theoretical literature, a description of the methodology for the study and a summary of the research results. Based on the results of the research, the answers to the research questions were found.