Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorViļuma, Liene
dc.contributor.authorBaltiņa, Luīze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:13:19Z
dc.date.available2018-07-02T01:13:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64579
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40348
dc.description.abstractBakalaura darbā “Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošana studiju procesā” tika veikts pētījums par to, kā studenti savā studiju procesā izmanto kādu no informācijas un komunikāciju tehnoloģijām. Bakalaura darba mērķis bija izpētīt, kādas informācijas un komunikāciju tehnoloģijas dažādu augstskolu studenti izvēlas izmantot studiju procesā, kā arī pēc kādiem faktoriem tiek izvēlēts, kura no tehnoloģijām ir labāks palīgs studijās. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, pētījumā tika izmantotas divas pētniecības metodes – dienasgrāmata un anketa. Ar dienasgrāmatas palīdzību tika noskaidroti precīzi dati par to, kādas informācijas un komunikāju tehnoloģijas tiek izmantotas ikdienā, studiju vajadzībām un kāds ir to izmantošanas laiks. Ar anketas palīdzību tika noskaidrots, pēc kāda principa tiek izvēlēts, kuru no informācijas un komunikāciju tehnoloģijām lietot, kā arī, kuru no ierīcēm studentiem šķiet visērtāk lietot. Pētījuma laikā tika secināts, ka studenti visbiežāk studiju vajadzībām izmanto viedtālruni un portatīvo datoru. Kuru no informācijas un komunikāciju tehnoloģijām lietot, studenti visbiežāk izvēlas pēc ierīču izmantošanas ērtības un uzdevuma vai darbības tipa.
dc.description.abstractIn this bachelor’s thesis about “Information and communication technology use in study process” study was conducted about how students use sort of a kind of information and comunication technologies in their study process. This bachelor’s thesis aim is to describe what kind of information and communication technologies students use in their studies in different universities in Latvia and also to understand what are the most important factors which lead to the best solution. To achieve the goal two research methods were used in this study: diary and questionnaire. With diaries precise data was gathered – what kind of information and communication tehnologies students use in their everyday learning activities, by what principle the choice is made (which technology is the best for the work) and also which device is the most comfortable in use. During study results were analyzed and it was concluded that students in their studies very often use laptop and smartphones for their everyday work. Also most common reasons why students choose some kind of technologies are by the type of assignment or operation what they need to do.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectBibliotēkzinātne
dc.subjectinformācijas un komunikāciju tehnoloģijas
dc.subjectstudiju process
dc.subjectstudenti
dc.subjectizglītība
dc.titleInformācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošana studiju procesā
dc.title.alternativeInformation and communication technology use in study process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige