Digitālo rīku efektivitāte personīgo finanšu pārvaldīšanā
Author
Kalniņš, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Digitālo rīku efektivitāte personīgo finanšu pārvaldīšanā” pētīta digitālo rīku izmantošanas efektivitāte personīgo finanšu pārvaldīšanā un studentu finanšpratības līmenis. Pētījuma mērķis ir noteikt, vai digitālie rīki var kalpot par efektīvu instrumentu, ar kuru palīdzību iespējams īstenot personīgo finanšu pārvaldīšanas procesu. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, bakalaura darbā izmantotas kvantitatīvas un kvalitatīvas pētniecības metodes – anketēšana, daļēji strukturētā intervija, dienasgrāmatas metode un kvalitatīvā kontentanalīze. Iegūtie dati analizēti un interpretēti, balstoties uz pragmatisma metateoriju un teorētisko modeli ELIS. Rezultāti parāda, ka digitālie rīki sniedz studentiem iespēju efektīvāk pārvaldīt savas finanses. Bachelor's thesis “Effectiveness of digital tools in management of personal finances” explored the effectiveness of using digital tools in personal finance management and students financial literacy level. The purpose of the study is to determine whether digital tools can serve as an effective instrument for implementing a personal financial management process. In order to achieve the aim, quantitative and qualitative research methods have been used in the Bachelor's paper: questionnaire, semi-structured interview, diary method and qualitative content analysis. The obtained data are analysed and interpreted based on the pragmatism metatheory and ELIS theoretical model. The results show that digital tools give students the opportunity to manage their finances more efficiently.