• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo rīku efektivitāte personīgo finanšu pārvaldīšanā

Thumbnail
Открыть
309-65329-Kalnins_Toms_tk15012.pdf (770.0Kb)
Автор
Kalniņš, Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Holma, Baiba
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Digitālo rīku efektivitāte personīgo finanšu pārvaldīšanā” pētīta digitālo rīku izmantošanas efektivitāte personīgo finanšu pārvaldīšanā un studentu finanšpratības līmenis. Pētījuma mērķis ir noteikt, vai digitālie rīki var kalpot par efektīvu instrumentu, ar kuru palīdzību iespējams īstenot personīgo finanšu pārvaldīšanas procesu. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, bakalaura darbā izmantotas kvantitatīvas un kvalitatīvas pētniecības metodes – anketēšana, daļēji strukturētā intervija, dienasgrāmatas metode un kvalitatīvā kontentanalīze. Iegūtie dati analizēti un interpretēti, balstoties uz pragmatisma metateoriju un teorētisko modeli ELIS. Rezultāti parāda, ka digitālie rīki sniedz studentiem iespēju efektīvāk pārvaldīt savas finanses.
 
Bachelor's thesis “Effectiveness of digital tools in management of personal finances” explored the effectiveness of using digital tools in personal finance management and students financial literacy level. The purpose of the study is to determine whether digital tools can serve as an effective instrument for implementing a personal financial management process. In order to achieve the aim, quantitative and qualitative research methods have been used in the Bachelor's paper: questionnaire, semi-structured interview, diary method and qualitative content analysis. The obtained data are analysed and interpreted based on the pragmatism metatheory and ELIS theoretical model. The results show that digital tools give students the opportunity to manage their finances more efficiently.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40374
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV