Uzņēmuma AS "Tukuma piens" zīmola komunikācijas sociālajos medijos analīze
Автор
Zekunde, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma AS “Tukuma piens” zīmola komunikācijas sociālajos medijos analīze”. Darba mērķis ir noskaidrot kādā veidā un kā komunicē AS “Tukuma piens” sociālajos medijos Facebook, Draugiem un Instagram (galvenās tēmas un kāda satura materiāls tiek ievietots). Kā arī izpētīt cik liela ir patērētāju atsaucība uz šādiem ierakstiem, kas tiek gūta dalījumu, patīk un komentāru formā. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, metodoloģijas un pētījuma. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīta komunikācija un tās mērķi, korporatīvās komunikācijas jēdziens un ārējās komunikācijas būtība, mārketinga komunikācija, sociālie mediji, kas sīkāk iedalās sociālajos tīklos (Facebook) un satura dalīšanās vietnēs (Instagram), kā arī tiek skatīts, kas ir zīmols. Bakalaura darba empīriskā daļa sastāv no 3 posmiem: intervija ar uzņēmuma pārstāvi Armandu Artihoviču – galveno komunikācijas veicēju sociālajos medijos, aptauja un jauktā kontentanalīze, kur tiek pētīti uzņēmuma AS “Tukuma piens” Draugiem, Facebook un Instagram profili. Veicot pētniecisko daļu un apkopojot rezultātus tiek secināts, ka uzņēmuma AS “Tukuma piens” apakšzīmolu komunikācija sociālajos medijos tiek pamanīta, kā arī ievietotie ieraksi ir pārdomāti un vizuālie materiāli ir kvalitatīvi, bet neskatoties uz to, lietotājiem šīs ziņas nešķiet pietiekami saistošas, līdz ar to var sacīt, ka komunikācija, ko veic uzņēmums ir daļēji efektīva – tā tiek pamanīta, bet neuzrunā. The theme of the Bachelor thesis is “Joint-stock company “Tukuma piens” brands communication analysis in social media”. The aim of the work is to find out in what way and how the JSC “Tukuma piens” communicates in the social media Facebook, Draugiem and Instagram (main topics and the kind of contents that is published). Also, to explore the extent to which consumers are responsive to the items of content that are shared, liked and written in the form of comments. The work consists of the theoretical part, methodology and research. The theoretical part describes the communication and its objectives, the concept of corporate communication and the essence of external communication, marketing communication, social media, which is further subdivided into social networks (Facebook) and content sharing sites (Instagram), as well as examines what brand is. The empirical part of the bachelor thesis consists of 3 stages: an interview with the company's representative Armands Artihovičs – the main social intermediary in the social media, a survey and a mixed content analysis, in which the profiles of the company JSC “Tukuma piens” in Draugiem, Facebook and Instagram are studied. Carrying out the research part and summarizing the results, it is concluded that the communication of the sub-brands of JSC “Tukuma piens” in social media is noticed, also that the posts are sound and the visual materials are of a qualitative nature, but despite this, the users do not find this information sufficiently binding, therefore it can be said that the communication performed by the company is partially effective - it is noticed, but does not engage.