Show simple item record

dc.contributor.advisorUpmane, Anda
dc.contributor.authorDziedātāja, Sindija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:01:57Z
dc.date.available2018-07-04T01:01:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63891
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40458
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis bija izpētīt saistības starp studentu interneta lietošanas pašefektivitāti un akadēmisko pašefektivitāti, kā arī akadēmiskajiem sasniegumiem. Lai to noskaidrotu tika veikta literatūras izpēte, izveidota aptauja, analizēti rezultāti un izdarīti secinājumi. Pētījuma aptauja tika veidota balstoties uz Juhvana Kima un Mičela Glasmana veidoto interneta pašefektivitātes aptauju (Kim, & Glassman, 2013), kura sastāvēja no 6 apakšskalām. Aptaujai tika pievienota arī akadēmiskās pašefektivitātes skala, balstoties uz Edija Vilijama veido akadēmiskās pašefektivitātes aptauju (William, 2007). Akadēmiskie sasniegumi tika noteikti pēc pēdējā semestra vidējās atzīmes. Pētījumā piedalījās 57 respondenti (45 sievietes un 12 vīrieši) vecumā no 19 līdz 33 gadiem (M = 23, SD= 3,08). Visi respondenti bija pašlaik dažādās programmās studējoši studenti. Pētījuma rezultāti uzrāda, ka interneta lietošanas pašefektivitātei pastāv saistība ar akadēmisko pašefektivitāti, tikai informācijas organizēšanas kontekstā. Akadēmiskajiem sasniegumiem pastāv negatīva saistība, tikai ar mērķi virzītā informācijas meklēšanā. Tas nozīmē, ka jo augstāki rādītāji ar mērķi virzītā informācijas meklēšanā internetā, jo zemāki mācību sasniegumi.
dc.description.abstractThe purpose of the thesis was to explore the link between student Internet self-efficacy and Academic self-efficacy and Academic success. In order to reveal it, the pertaining literature research was conducted, Internet and Academic Self-efficacy survey was created and results are summarized in conclusions Survey of this research was based on Internet Self-efficacy scale developed by Yunhwan Kim and Michael Glassman (Kim, & Glassman, 2013) consisting of 6 sub-scales. The survey was also accompanied by an Academic Self-efficacy scale, based on Eddie William Academic Self-efficacy questionnaire (William, 2007). Academic success was determined by using the average grade in the last semester. The study involved 57 respondents (45 women and 12 men), aged 19-33 years (M=23, SD=3,08). All respondents were active students in various study programs. The results of the study are indicating that in the context of information organization there is a link between Internet Self -efficacy and Academic Self-efficacy. Negative correlation between academic success and goal-oriented search of information unfolded. Meaning that the better skills in goal-oriented search of information in online environment, the lower the academic success.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectPašefektivitāte
dc.subjectDatora/Interneta lietošanas pašefelktivitāte
dc.subjectAkadēmiskā pašefketivitāte
dc.subjectAkadēmiskie sasniegumi
dc.subjectInternet self-efficacy
dc.titleInterneta lietošanas pašefektivātes saistība ar akadēmisko pašefektivitāti un akadēmiskajiem sasniegumiem
dc.title.alternativeInternet Self-efficacy Relation to Academic Self-eficacy and Academic Perfomance
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record