Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorDmitrijeva, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:02:05Z
dc.date.available2018-07-04T01:02:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64953
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40470
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums: 5-6 gadus vecu bērnu radošuma attīstība mākslas nodarbībās. Darba autore: Irina Dmitrijeva Zinātniskais vadītājs: Ilze Briška Diplomdarba apjoms: 79 lpp, attēli, pielikumi, izmantoti literatūras avoti. Pētījuma mērķis: pētīt skolotāju iespējas sekmēt bērnu radošumu vizuālās mākslas nodarbībās. Pētījuma hipotēze: Veikt pētījumu 5-6 gadus vecu bērnu radošumu attīstībā, izstrādāt uzdevumus bērniem radošuma vecināšanai, aprobēt izstrādātos uzdevumus, apkopot un analizēt rezultātus. Teorētiskajā daļā apkopotas un analizētas Roberta Fišera, Birutas Frīdenbergas, Valentīnas Hibneres, un daudzu citu autoru atziņas par radošumu. Praktiskajā daļā tika izmantotas Birutas Frīdenbergas grāmata. Tās daudzie uzdevumi un priekšlikumi, kā veicināt bērna radošuma attīstību, un ieteikumi kā iedrošināt bērnus, vecākus, un skolotāju, lai radošums attīstītos uz priekšu. Pētnieciskajā darbā mana izvirzītā hipotēze, ja skolotāji un pieaugušie veidos radošu vidi un pozitīvu attieksmi pret bērnu, tas veicinās bērnu kreativitāti ir apstiprinājusies. Atslēgas vārdi: bērni, radošā vide, skolotājs, vecāki.
dc.description.abstractGraduation thesis: 5-6 YEARS OLD CHILD DEVELOPMENT IN ART WORK Author: Irina Dmitrijeva Scientific head: Ilze Briška Volume of work:79 pages, images, appendixes, used reference books Aim of research: investigate and support the children’s manifestation of creativeness. Hypothesis: if teachers and grown ups create a creative environment and a positive attitude towards the child, a child’s creativeness will favoured. In the introduction is given the characteristics of the problem, the reason of choosing the topic as well as the aims and the task of the thesis. The theoretical part presents the pedagogical and methodical reference books analysis about 5-6 – year – old children’s creativeness motivation and their flavour, the ideas of Roberts Fišers, Biruta Frīdenberga,Valentīna Hibnere are summarized and analysed. In the practikal part having used creative games and having arranged the creative environment at the Art lesson the senior children a research with on the children’s aged 5-6 manifestation of their creativeness is done. The hypothesis of the research nas been proved. Key words: Children, creative environment, teacher, parents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectIrina Dmitrijeva
dc.subjectIrina Dmitrijeva
dc.subjectIrina Dmitrijeva
dc.subjectIrina Dmitrijeva
dc.subjectIrina Dmitriejeva
dc.title5-6 GADUS VECU BĒRNU RADOŠUMA ATTĪSTĪBA MĀKSLAS NODARBĪBĀS
dc.title.alternative5-6 YEARS OLD CHILD DEVELOPMENT IN ART WORK
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record