• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Medicīnas un dzīvības zinātņu fakultāte / Faculty of Medicine and Life Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (MDZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Medicīnas un dzīvības zinātņu fakultāte / Faculty of Medicine and Life Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (MDZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Domāšanas procesa apzināšana matemātikas stundās

Thumbnail
Öffnen
300-66572-Barone_Ieva_ib14053.pdf (1.972Mb)
Autor
Barone, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Broks, Andris
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba „Domāšanas procesa apzināšana matemātikas stundās” mērķis ir apzināt sistēmiskās domāšanas un matemātikas kopsaistības būtību un sūtību mūsdienu cilvēka dzīvē, aktualizēt skolēniem domāšanu par domāšanu, kā arī apzināt domāšanas attīstību veicinošos un traucējošos faktorus. Darbu veido 4 nodaļas. Pirmā nodaļā ir apskatīti sistēmiskās domāsanas jēdzieni, būtība, sistēmu teorijas, domāšanu ietekmējošie aspekti, doti ierosinājumi sarunām, lai vairotu konkrēto aspektu pozitīvo ietekmi uz skolēniem. Otrajā nodaļā tiek apskatīta matemātikas būtība, nozīme domāšanas attīstīšanā un ikdienā. Trešajā nodaļā apskatīts matemātikas temats 10. klasei „Virknes”, tā sasaiste ar citiem mācību priekšmetiem un reālo dzīvi, doti uzdevumu piemēri. Ceturtajā nodaļā ir apkopotas un analizētas skolēnu atbildes uz uzdotajiem jautājumiem par domāšanas ietekmējošiem aspektiem, veikta intervijas analīze. Darba pētījums ir veikts Rīgas skolā 10. klasē.
 
The goal of the bachelor thesis “Thinking process inspection during mathematics lessons” is to understand the idea of the systematic thinking and the essence and the meaning of mathematics in the life of a contemporary person. The idea is to make it important for students to think about thinking, about what hinders and improves it. The thesis contains four chapters. In the first chapter there is explain the term systemology of thinking and the essence of it, theories of systems and aspects which impact thinking. To improve the positive impact of these aspects on students some suggestions for conversations are given. The second chapter is about the essence of mathematics and meaning in the development of thinking and in the everyday life. In the third chapter the topic about sequences from tenth grade mathematics course and the connection of it to the real life is examined and some examples of exercises are given. In the fourth chapter student answers to questions about aspects influencing the process of thinking are collected and analyzed. The results are also compared to the opinion of the teacher. The study is made in the tenth grade of a school in Riga.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40487
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (MDZF) / Bachelor's and Master's theses [3602]

Verwandte Dokumente

Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.

  • Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10. klasē 

    Gžibovska, Daina (Latvijas Universitāte, 2007)
    Dainas Gžibovskas diplomdarba „Kritiskās domāšanas stratēģiju izmantojums latviešu valodas mācību stundās 10.klasē” mērķis ir noskaidrot kritiskās domāšanas metožu izmantojuma efektivitāti vidusskolas 10.klasē, skolēniem ...
  • Skolēnu loģiskās domāšanas attīstība informātikas stundās sākumskolā 

    Tolokoncevs, Genādijs (Latvijas Universitāte, 2009)
    Sākumskolas posmā intensīvi norit skolēna psihiskā attīstība. Kopā ar datorprasmju apgūšanu ir svarīgi lai skolēnam veidotos loģiska domāšana. Sakarā ar to skolēnu loģiskās domāšanas attīstība informātikas stundās ...
  • Skolēnu tēlainās domāšanas rosināšana vizuālajā mākslā 8. klasē 

    Kāle-Pūkaine, Kintija (Latvijas Universitāte, 2016)
    Pēc autores domām pamatskolas skolēniem ir vāji attīstīta tēlainā domāšana un tā ir zināmā mērā problēma, ka nemitīgi tiek attīstīts bērna intelekts, atstājot novārtā tēlainās domāšanas attīstību. Diplomdarba mērķis – ...

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV