Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBroks, Andris
dc.contributor.authorBarone, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:02:24Z
dc.date.available2018-07-04T01:02:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other66572
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40487
dc.description.abstractBakalaura darba „Domāšanas procesa apzināšana matemātikas stundās” mērķis ir apzināt sistēmiskās domāšanas un matemātikas kopsaistības būtību un sūtību mūsdienu cilvēka dzīvē, aktualizēt skolēniem domāšanu par domāšanu, kā arī apzināt domāšanas attīstību veicinošos un traucējošos faktorus. Darbu veido 4 nodaļas. Pirmā nodaļā ir apskatīti sistēmiskās domāsanas jēdzieni, būtība, sistēmu teorijas, domāšanu ietekmējošie aspekti, doti ierosinājumi sarunām, lai vairotu konkrēto aspektu pozitīvo ietekmi uz skolēniem. Otrajā nodaļā tiek apskatīta matemātikas būtība, nozīme domāšanas attīstīšanā un ikdienā. Trešajā nodaļā apskatīts matemātikas temats 10. klasei „Virknes”, tā sasaiste ar citiem mācību priekšmetiem un reālo dzīvi, doti uzdevumu piemēri. Ceturtajā nodaļā ir apkopotas un analizētas skolēnu atbildes uz uzdotajiem jautājumiem par domāšanas ietekmējošiem aspektiem, veikta intervijas analīze. Darba pētījums ir veikts Rīgas skolā 10. klasē.
dc.description.abstractThe goal of the bachelor thesis “Thinking process inspection during mathematics lessons” is to understand the idea of the systematic thinking and the essence and the meaning of mathematics in the life of a contemporary person. The idea is to make it important for students to think about thinking, about what hinders and improves it. The thesis contains four chapters. In the first chapter there is explain the term systemology of thinking and the essence of it, theories of systems and aspects which impact thinking. To improve the positive impact of these aspects on students some suggestions for conversations are given. The second chapter is about the essence of mathematics and meaning in the development of thinking and in the everyday life. In the third chapter the topic about sequences from tenth grade mathematics course and the connection of it to the real life is examined and some examples of exercises are given. In the fourth chapter student answers to questions about aspects influencing the process of thinking are collected and analyzed. The results are also compared to the opinion of the teacher. The study is made in the tenth grade of a school in Riga.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdomāšana
dc.subjectdomāšanas sakārtotība
dc.subjectmatemātika
dc.subjectmatemātiskā domāšana
dc.subjectdomāšanas ietekmējošie faktori
dc.titleDomāšanas procesa apzināšana matemātikas stundās
dc.title.alternativeThinking process inspection during mathematics lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию