Klientu attiecību vadīšana uzņēmumā.
Autor
Velberga, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz līdzšinējo Circle K klientu attiecību vadīšanas pamatprincipu, analīzi un salīdzināšanu ar konkurentu piedāvājumiem, izstrādāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Pirmajā nodaļā analizēti klientu attiecību vadīšanas teorētiskie aspekti un galvenie ieguvumi, kā arī apskatīti klientu lojalitātes veicināšanas principi. Otrajā nodaļā tiek pētīta lojalitāšu karšu efektivitāte balstoties uz statistikas datiem, kā arī apskatīta klientu attiecību vadīšanu uzņēmumos Circle K un VIRŠI-A. Trešajā nodaļā veikta Circle K un VIRŠI-A pārstāvju interviju analīze, kā arī balstoties uz veiktās aptaujas rezultātiem, analizēta klientu lojalitāte degvielas tirgotājiem. Darbs sastāv no 3 daļām, 60 lapaspusēm un pielikumiem. Atslēgvārdi: klientu attiecību vadīšana, lojalitāte, lojalitātes kartes, Circle K, VIRŠI-A. The aim of Bachelor thesis is based on Circle K customer relationship management basic principle, analysis and comparison with competitors offers, to make suggestions how to improve it. In the first chapter author analyses theoretical aspects and main benefits of customer relationship management, as well as, principles of promoting customers loyalty. The second chapter being studied effectiveness of loyalty cards based on statistical data and analysed customer relationship management in Circle K and VIRŠI-A. In the third chapter is interview analysis with representatives of Circle K and VIRŠI-A, as well as, analysed customer loyalty to fuel traders, based on the results of the survey. Bachelor thesis consist of three chapters, 60 pages and attachments. Key words: customer relationship management, loyalty, loyalty card, Circle K, VIRŠI-A.