Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorFeldmane, Agrita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:03:08Z
dc.date.available2018-07-04T01:03:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64597
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40533
dc.description.abstractMaģistra darba izvēlētā tēma ir “Viesnīcas “Baltvilla” mārketinga komunikācijas plāna izstrāde”. Maģistra darba mērķis ir, balstoties uz analīzes rezultātā iegūtajām teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga komunikācijas veidiem un ziņojumiem, kā arī uz darba gaitā veikto kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu pamata, izanalizēt viesnīcas “Baltvilla” līdzšinējo mārketinga komunikāciju pielietojumu, kā arī izstrādāt efektīvu mārketinga komunikāciju plānu 2019.gadam. Maģistra darba pirmajā nodaļā tiek aplūkoti un analizēti teorētiskie aspekti par mārketinga komunikācijas veidiem un ziņojumiem. Otrajā daļā tiek analizēta viesnīcas “Baltvilla” līdz šim veiktā mārketinga komunikācija, tiek veikts salīdzinājums ar konkurentiem un aplūkota pašreizēja tirgus situācija tūrisma un viesmīlības nozarē Latvijā. Trešajā daļā tiek veikts kvantitatīvā pētījuma - aptaujas un kvalitatīvā pētījuma – ekspertu intervijas iegūto datu analīze, un balstoties uz iegūtajiem secinājumiem tiek izstrādāts viesnīcas “Baltvilla” mārketinga komunikāciju plāns 2019.gadam. Maģistra darba apjoms ir 93 lpp., tas satur - 16 attēlus, 12 tabulas, 9 pielikumus. Darba izstrādei izmantoti 39 literatūras saraksta avoti. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija; integrētā mārketinga komunikācija; reklāma; personiskā apkalpošana; tiešais mārketings; pārdošanas veicināšana; sabiedriskās attiecības.
dc.description.abstractThe topic of the master's thesis is "The development of marketing communications for hotel Baltvilla". The aim of this master's thesis is to analyze the previous application of marketing communications for hotel Baltvilla and to develope an effective marketing communications plan for the year 2019, based on the results of the theoretical and practical analysis of the types and reports of marketing communications and on the basis of the qualitative and quantitative researche carried out in the process. The theoretical aspects of the types and reports of marketing communications are analysed in the first section of the thesis. In the second section the prior marketing communications of hotel Baltvilla are analysed, a comparison with the competition and the analysis of the current market situation of turism and hospitality industry is done. In the third section we analyse the data from the carried out quantitative researche (survey) and the qualitative researche - interview with expert. Based on the conclusions, the marketing communications plan for hotel Baltvilla is made for the year 2019. The volume of work is 93 pages, including 16 pictures, 12 tables and 9 appendices and 39 literature sources. Keywords: marketing communications; integrated marketing communication; advertising; personal selling; direct marketing; sales promotion; public relations.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectintegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjectreklāma
dc.subjectpersoniskā apkalpošana
dc.subjecttiešais mārketings
dc.titleViesnīcas "Baltvilla" mārketinga komunikācijas plāna izstrāde .
dc.title.alternativeThe Development of hotel "Baltvilla" marketing communication plan.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record