Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Anda
dc.contributor.authorSamiņa, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:03:10Z
dc.date.available2018-07-04T01:03:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64673
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40536
dc.description.abstractAgnese Samiņa. Maģistra darbs “Eko zīmolu novērtējums patērētāju auditorijā”. Eko zīmolu popularitāte un aktualitāte Latvijā ir salīdzinoši zemāka kā citās valstīs Eiropā. Eko zīmolu novērtējumam patērētāju auditorijā ir īpaši liela ietekme uz eko zīmolu attīstību. Maģistra darba mērķis ir izvērtējot zīmolu veidošanas un patērētāju uztveres teorētiskos aspektus, izpētīt eko zīmolu novērtējumu patērētāju auditorijā Latvijā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus eko zīmolu uztveres uzlabošanai. Rezultāti balstās uz eko zīmolu patērētāju aptaujas datiem, kā arī uz darba ietvaros veiktajām intervijām. Darbs sastāv no 106 lappusēm, 47 attēliem, 1 tabulas un 11 pielikumiem.
dc.description.abstractAgnese Samina. The Master´s thesis “Eco Brand Evaluation by Consumers”. The popularity and relevance of eco brands in Latvia is low compared to other countries in Europe. Eco brand assessment in the consumer audience has a particularly significant impact on the development of eco brands. The aim of the Master's thesis is to evaluate brand building and theoretical aspects of consumer perception, to analyze the evaluation of eco brand in the consumer audience in Latvia, to identify shortcomings and to make proposals for improvement of eco-brand perceptions. The results are based on eco brand consumer survey data as well as interviews conducted within the framework of the work. The work consists of 106 pages, 47 images, 1 tables and 11 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols,
dc.subjecteko zīmols
dc.subjectpozicionēšana
dc.subjectidentitāte
dc.subjectpatērētāju uztvere
dc.titleEko zīmolu novērtējums patērētāju auditorijā.
dc.title.alternativeEco Brand Evaluation by Consumers.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record