• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Salikteņi rakstos par tirgvedību

Thumbnail
Öffnen
306-64523-Martinsone_Sabine_sm14026.pdf (966.7Kb)
Autor
Martinsone, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karpinska, Laura
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Rakstība angļu valodā vienmēr ir bijusi diezgan sarežģīta. Salikteņi ir vārdi, kam nav noteiktas rakstības sistēmas, tādēļ cilvēki tos raksta dažādi. Tādējādi šī darba mērķis ir analizēt salikteņus rakstos par tirgvedību. Kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze tika izmantota kā pētniecības metode, un analīze tika veikta par salikteņiem, kas atrodami rakstos par tirgvedību vienā britu un vienā amerikāņu tirgvedības žurnālā. Šis pētījums ir parādījis, ka pārstāvētākais salikteņu veids ir īstie salikteņi (proper compounds) un izplatītākā salikteņu rakstība ir tos rakstīt kā vienu vārdu jeb “koprakstījumā” (solid compounds). Pētījuma rezultāti apstiprina, ka rakstos par tirgvedību izmantoto salikteņu rakstība atšķiras dažādās vārdnīcās, kā arī britu un amerikāņu angļu valodā. Atslēgas vārdi: salikteņi, salikteņu veidi, salikteņu rakstība, raksti par tirgvedību, kvalitatīvā un kvantitatīvā analīze.
 
Spelling in English has always been quite complicated. Compounds are words which do not have a consistent spelling system, therefore, people write them differently. Thus, the aim of this paper is to analyse compounds in articles on marketing. Qualitative and quantitative analysis were used as the research method and the analysis were made of the compounds found in the articles on marketing from one British and one American marketing magazine. This study has shown that the most represented compound type is proper compounds and the most common spelling of compounds is to write them as one word or as solid compounds. The results of the research confirm that the spelling of compounds used in the articles on marketing varies among dictionaries, as well as, British and American English.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40572
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV