• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kvalitātes vadība publiskajā sektorā

Thumbnail
Открыть
309-64766-Jaundzeikars_Arvis_aj14051.pdf (1.143Mb)
Автор
Jaundžeikars, Arvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Reinholde, Iveta
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā “Kvalitātes vadība publiskajā sektorā” tiks pētīta KVS publiskā sektora organizācijās. Tiks noskaidrots, kā kvalitātes vadības ieviešana organizācijā maina tās darbību. Darba mērķis ir izpētīt publiskajā sektorā ieviestās KVS standartus, to priekšrocības un trūkumus un ietekmi uz organizācijas darbību, kā arī sniegt priekšlikumus šī jautājuma pilnveidošanai un attīstīšanai. Bakalaura darbā pēc teoriju un KVS pamatprincipu analīzes, ir pētītas dažādu nozaru publiskā sektora organizācijas Latvijā, salīdzinot atbildīgo personu nostāju un atbildes attiecīgajos jautājumos, izmantojot intervēšanas metodi. Darbā izmantotas arī kvalitatīvās pētniecības metodes. Analizēti klientu apkalpošanas dati, izmantojot salīdzinošo, anatītisko un aprakstošās metodes. Bakalaura darbs sastāv no trijām nodaļām, 9 apakšnodaļām, apzīmējuma saraksta, informācijas avotu saraksta, kā arī no pielikumiem.
 
In the bachelor thesis “Quality management in public sector” will be analysed quality system management cases of public sector organisations. In the thesis will be clarified how quality management system improved work of organisation. The aim of thesis is to explore different standards of quality management system, benefits and disadvantages of the system, to analyze impact on organisation, as well as collect proposals on improvement of issue. In the bachelor thesis based on analyze of theories and principles of quality management system, will be explore different public sector organisations of different working segments. Answers and opinion of responsible persons on quality management will be compare On the thesis are used different quantitative research methods. In thesis is analyzed data of customer satisfaction, used comparative, analytic and descriptive methods. Bachelor thesis consists of three chapters, 9 subdivisions, list of abbreviations, list of literature sources and additions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40638
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV