Browsing RPIVA / RTTEMA (1995-2016) by Title
Now showing items 4308-4327 of 4347
-
Vispārizglītojošo skolu skolotāju mediju izmantošanas pilnveides iespējas
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Vizuālā kombinatorika tēlainās domāšanas sekmēšanai vizuālās mākslas stundās 3. klasei
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Vizuālā kustību atmiņa saistībā ar regulārām deju nodarbībām agrīnajā jaunībā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Vizuālā modelēšana skolēnu iztēles sekmēšanai vizuālās mākslas stundās sākumskolā (4.klase)
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Vizuālās mākslas iemaņu veicināšana kolektīvajās nodarbībās pirmsskolā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
Vizuālās mākslas un mūzikas izteiksmes līdzekļu izmantošanas iespējas sākumskolas skolēnu radošuma attīstības sekmēšanā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Vizuālās uztveres attīstība jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem tēlotājdarbības procesā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
Vizuālās uztveres attīstības sekmēšana zīmēšanas nodarbībās 4-5 gadus veciem bērniem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Vizuālās uztveres pilnveide jaunāko klašu skolēniem ar specifiskiem lasīšanas traucējumiem
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Vokālā ansambļa nodarbības pusaudžu uzmanības koncentrēšanās spēju attīstībai
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
VSAA iekšējās komunikācijas veidošana
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
Wolf System" SIA attīstības iespējas būvniecības nozarē"
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
X augstskolas studentu akademiska motivacija un attieksmes pret studijam saistiba
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2011) -
X ģimnāzijas konkurētspējas priekšrocību pilnveide
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012) -
X internātskolas pusaudžu ar uzvedībastraucējumiemASEBA novērtējuma kognitīvās, emocionālās un uzvedības izmaiņas “Sociāli- emocionālo dzīves prasmju attīstīšanas programmā”.
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
X mazpilsētas x pamatskolas apdāvināto bērnu psiholoģisko īpatnību izpēte un darba specifika
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2017) -
X pašvaldības iestāžu darbinieku izdegšanas un stresa rādītāju izmaiņas stresa vadības dinamikā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2014) -
X pilsētas vispārizglītojošās skolas X 1.klašu skolēnu emocionālo un sociālo kompetenču izmaiņas TANZPRO-Biodanza intervences grupā
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2016) -
X PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES 6-7 GADUS VECU BĒRNU ŠĶIRŠANĀS TRAUKSMES IZPAUSMJU KOREKCIJA, IZMANTOJOT DZĪVNIEKU ASISTĒTO INTERVENCI.
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2013) -
X skolas pedagogu profesionālās izdegšanas sindroma īpatnības un tā saistība ar stresa parvarēsanas stratēģijām
(Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija, 2012)