Show simple item record

dc.contributor.advisorJankova, Līga
dc.contributor.authorNovickis, Renārs
dc.contributor.otherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.date.accessioned2018-09-27T11:12:32Z
dc.date.available2018-09-27T11:12:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/42566
dc.language.isolav
dc.publisherRīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.subjectKomercdarbības organizācija
dc.titleReklāmas ietekmes novērtējums AS “Rīgas piena kombināts”produkcijas realizācijas procesā un tā pilnveides iespējas
dc.title.alternativeAd Impact Assessment of joint stock company “Rīgas piena kombināts” product sales process and its development opportunities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record