Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Title
Now showing items 5443-5462 of 9777
-
Orientēšanās pasākumu organizēšanas iespējas speciālo skolu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba tēma: Orientēšanās pasākumu organizēšanas iespējas speciālo skolu skolēniem Diplomdarba autors: Latvijas universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Una Bērente. Diplomdarba vadītāja: ... -
Orientēšanās prasmju apguve 3.klasē dabaszinību mācību procesā vispārizglītojošā skolā un interešu izglītībā
(Latvijas Universitāte, 2022)Bakalaura darba tēma ir “Orientēšanās prasmju apguve 3.klasē dabaszinību mācību procesā vispārizglītojošā skolā un interešu izglītībā”. Darba autore ir Valērija Ozola, darba vadītāja dr.paed., docente Daiga Kalniņa. ... -
Origami apguve un integrācija mācību priekšmetos 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2012) -
Origami locīšana uzmanības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)Viens no veiksmīga mācību procesa priekšnosacījumiem ir tīšās, apzinātās uzmanības attīstība 3. pirmsskolas izglītības posmā, jo bērnam jāspēj noturēt uzmanība, izpildīt norādījumus, lai sasniegtu rezultātus. Šīs problēmas ... -
Origami locīšanas izmantošana nodarbībās 6-7 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2017)Darba tēma – „Origami locīšanas izmantošana nodarbībās 6-7 gadus veciem bērniem PII”. Origami - lielisks veids bērniem, kā attīstīt loģisko un telpisko domāšanu, veicināt radošo aktivitāti, izmantojot domāšanas procesu ... -
Oriģinālu datorspēļu izmantošana mācību procesā skolēniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolā
(Latvijas Universitāte, 2010)Diplomdarbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 10 apakšnodaļām, nobeiguma un secinājumiem, literatūras saraksta, pielikumiem un spēļu diska. Darba autore studiju programmā „Speciālā pedagoģija” studiju laikā praktizējusies ... -
Ornamenta daudzveidīga pielietošana vizuālās mākslas apguvē pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2007)Sanita Akmene „Ornamenata daudzveidīga pielietošana vizuālās mākslas apguvē pamatskolā” 52 lpp. 27 pielikumi, bibl. 25 gab. Diplomdarba ietvaros tiek izvirzīta hipotēze, ka apgūstot ornamentu tiek apgūts pamatizglītības ... -
Ornamenta iepazīšana vizuālās mākslas stundā 4.klasē
(Latvijas Universitāte, 2011)Savā diplomdarbā aplūkoju ornamenta jēdzienu, ornamentu iedalījumu, ornamentu elementu sakārtošanas veidus kompozīcijā, krāsu nozīmi ornamentā un aprakstīšu latviešu ornamentus. Minētie jautājumi ir aktuāli Vizuālās mākslas ... -
Ornaments un tā pielietojums grafikas dizainā
(Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba tēma ir “Ornaments un tā pielietojums grafikas dizainā”. Balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, darba mērķis ir izveidot spēles maketu, pārveidojot jau esošu galda spēli “level 8”, to latviskojot un ... -
Ortogrāfijas prasmju attīstības veicināšana krievu valodas kā svešvalodas stundās 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2019)Darba autore: Tatjana Prokofjeva Darba nosaukums: Diplomdarbs. Ortogrāfijas prasmju attīstības veicināšana krievu valodas kā svešvalodas stundās 9. klasē Diplomdarba apjoms ir 53 lappuses. Diplomdarbs sastāv no Ievada, ... -
Otras valodas apguves iespējas bilingvālās izglītības modelī pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)Kvalifikācijas darba tēma:„Otras valodas apguves iespējas bilingvālās izglītības modelī pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt un pedagoģiski pamatot otras valodas apguves iespējas bilingvālās izglītības modelī ... -
Otrā posma pirmsskolas vecuma bērna dialoga runas pilnveide pašvadītā mācību procesā
(Latvijas Universitāte, 2021)Darba autors – Ieva Zutere Darba zinātniskais vadītājs – Dr. paed. Ieva Margeviča-Grinberga Diplomdarba temats “Otrā posma pirmsskolas vecuma bērna dialoga runas pilnveide pašvadītā mācību procesā” Darba saturs – 49 ... -
Otrās klases skolēnu fonemātiskās uzveres pilnveide īso un garo patskaņu atšķiršanā
(Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba nosaukums ir “2.klases skolēnu fonemātiskās uztveres pilnveide īso un garo patskaņu atšķiršanā”. Darba autors ir Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes programmas “Skolotājs” ... -
Otrās svešvalodas ieviešanas nozīmīgums 4. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)Šī diplomdarba tēma ir veltīta otrās svešvalodas ieviešanas 4. klasē nozīmīgumam. Agrāka svešvalodas ieviešana rada labākas iespējas Eiropas un pasaules darba tirgū, atvieglo piekļuvi izglītības saņemšanai un paaugstina ... -
Otrklasnieku angļu valodas mācību process
(Latvijas Universitāte, 2008)Mūsdienās angļu valoda ir internacionālā valoda, kurai ir liela ietekme visā pasaulē. Parasti angļu valoda ir nepieciešama, lai nopelnītu naudu, studētu, strādātu un ceļotu. Tāpēc angļu valoda tiek apgūta sākot ar otro ... -
Otrreizējās materiālu izmantošanas un pārstrādes jautājumi ķīmijas apguvē skolā
(Latvijas Universitāte, 2013)Otrreizējās materiālu izmantošanas un pārstrādes jautājumi ķīmijas apguvē skolā. Udalova, E., darba vadītāja Mag. chem. Gaile, I. Diplomdarbs, 75 lappaspuses, 15 attēli, 4 tabulas, 35 literatūras avoti, 13 pielikumi. ... -
Otrreizēji izmantojamo materiālu pielietošanas iespējas 3.-4. klašu skolēniem Dizaina un tehnoloģiju mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba “Otrreizēji izmantojamo materiālu pielietošanas iespējas 3.-4. klašu skolēniem dizaina un tehnoloģiju mācību stundās” mērķis ir izpētīt, kādas ir iespējas darboties ar otrreizēji izmantojamo materiālu dizaina ... -
Otrreizējo tekstilmateriālu izmantošana leļļu un rotaļlietu izgatavošanā 4.klasē dizainā un tehnoloģijās
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba tēma ir Otrreizējo tekstilmateriālu izmantošana leļļu un rotaļlietu izgatavošanā 4.klasē dizainā un tehnoloģijās. Autore sniedz ieskatu, ka izmantojot otrreizēji lietotos tekstilizstrādājumus, ir iespējams radīt ... -
Otrreizēju materiālu izmantošana vizuālās mākslas stundās 5. klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba “Otrreizēju materiālu izmantošana vizuālās mākslas stundās 5. klasē” mērķis ir izpētīt, kādas ir iespējas darboties ar otrreizēji izmantojamo materiālu vizuālās mākslas stundās 5. klasē. Teorētiskajā daļā pētīts, ... -
Ožas maņa multisensorās mācīšanās pieejā: sākumskolas skolotāju vērtējums
(Latvijas Universitāte, 2020)Neirozinātnes pētījumi liecina, ka multisensorā mācīšanās pieeja ir cilvēkam visefektīvākais un dabiskākais mācīšanās veids. Šī pieeja paredz divu vai vairāku sensoro maņu (redzes, dzirdes, taustes, garšas un ožas) vienlaicīgu ...