Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Daiktere, Ineta"
Now showing items 1-20 of 26
-
Didaktiskie līdzekļi angļu valodas stundās 5.klašu skolēnu profesionālās intereses veicināšanai
Žižina, Ļubova (Latvijas Universitāte, 2011)Ņemot vērā vispārējo aktualitāti - vajadzību pēc mērķtiecīgas, sistemātiskas karjeras izglītības jau no sākumskolas, Ļubovas Žižinas diplomdarba „Didaktiskie līdzekļi angļu valodas stundās 5. klašu skolēnu profesionālās ... -
Efektīva skolas vadības atbalsta sistēmas izveide skolotāju motivācijai.
Ivanova, Ingvilda (Latvijas Universitāte, 2006)Ingvilda Ivanova Efektīva skolas vadības atbalsta sistēmas izveide skolotāju motivācijai. Zinātniskā vadītāja: Ineta Daiktere Mg.psych, lektore. Darba apjoms: 66 lpp., 8 attēli, 3 tabulas, 15 diagrammas, 42 bibliogrāfiskie ... -
Izglītības darba organizācija autiskiem bērniem mūsdienu izglītības iestādēs.
Kirillova, Tatjana (Latvijas Universitāte, 2009)Autisms ir novirze cilvēka psihiskajā attīstībā, kuras galvenā izpausme ir traucējumi viņa saskarsmē ar apkārtējo pasauli un daudziem no viņiem ir novērojamas arī mācīšanas problēmas. Maģistra darba tēma: „Izglītības darba ... -
Izglītības mārketinga iespēju izpēte X visparējā izglītības iestādē.
Pileniece, Evita (Latvijas Universitāte, 2011)Evitas Pilenieces izstrādātā maģistra darba tēma - izglītības mārketinga iespēju izpēte X* vispārējās izglītības iestādē. Studējot teorētisko literatūru par mārketingu, darba autore secina, ka mārketings izglītības iestādēm ... -
Jauniešu (16-21) motivācija aktīvai iesaistei deju nodarbībās
Neimane, Baiba (Latvijas Universitāte, 2011)Baibas Klindžānes – Klinšānes bakalaura darba „Jauniešu (16-21) motivācija aktīvai iesaistei deju nodarbībās” mērķis ir izzināt faktorus, kuri motivē jauniešus (vecumposmā no 16 līdz 21 gadam) apmeklēt deju nodarbības. ... -
Jauniešu(15-19) neformālās izglītības programmas"Mana nākotnes ģimene"izveide.
Švekere, Ginta (Latvijas Universitāte, 2011)Gintas Švekeres maģistra darbā „Jauniešu (15-19) neformālās izglītības programmas „Mana nākotnes ģimene” izveide” aktualizēta ģimenes izglītības nepieciešamība jauniešiem. Daudzu jauniešu pieredze vecāku ģimenē ir negatīva ... -
Kultūrizglītības pilnveides iespējas Krimuldas novadā Eiropas un Latvijas kultūras attīstības tendenču kontekstā.
Olekša, Irēna (Latvijas Universitāte, 2012)Maģistra darba “Kultūrizglītības pilnveides iespējas Krimuldas novadā Latvijas un Eiropas kultūrizglītības attīstības tendenču kontekstā” mērķis ir kultūrizglītības pilnveides iespēju apzināšana Krimuldas novadā, balstoties ... -
Mācību motivācijas veicināšana sākumskolā
Sarapova, Antra (Latvijas Universitāte, 2008)Pētījuma mērķis: Noskaidrot skolēnu mācību motivācijas veidošanās faktorus un iespējas motivācijas veicināšanai. Darbā izmantotas metodes: zinātniskās literatūras analīze; anketēšana; intervija; pedagoģiskā ... -
Mācīšanās motivācijas veidošana un koriģēšanas iespējas ar literārajām pasakām 4.klases skolēniem
Trepša, Lidija (Latvijas Universitāte, 2007)Atslēgas vārdi : sākumskolas vecuma skolēni, mācību motivācija, mācīšanas un mācīšanās process, pozitīvas mācību motivācijas veicināšana. Valsts pamatizglītības standartā (1998) ir ierakstīts, ka nozīmīgākais priekšnosacījums ... -
Mājdzīvnieka loma bērna sociālo prasmju attīstības veicināšanā.
Mašinska, Krista (Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darba tēma ir „Mājdzīvnieka loma bērna sociālo prasmju attīstības veicināšanā”. Cilvēka un dzīvnieka attiecības un to nozīme ir daudznozīmīgs jautājums, kura izpētē nonākt pie striktiem un drošticamiem rezultātiem ... -
Mobinga fenomena izpausmju specifika pedagogu kolektīvos.
Āboltiņa, Vineta (Latvijas Universitāte, 2013)Maģistra darba tēma: „Mobinga fenomena izpausmes specifika pedagogu kolektīvos”. Pētījuma mērķis – atklāt mobinga izpausmes pedagogu kolektīvos. Maģistra darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā ir sniegta teorētiskā ... -
Pedagogu profesionālās karjeras izvēles motivācija.
Vaivode, Dace (Latvijas Universitāte, 2006)Vaivode Dace Pedagogu profesionālās karjeras izvēles motivācija Maģistra darbs Zinātniskais vadītājs: Mg. psych., lektore Ineta Daiktere Darba apjoms:63 lpp., 35 bibliogrāfiskie nosaukumi, 8 pielikumi. Darbs sastāv no ... -
PII komandas un ģimenes sadarbības veidošana,strādājot ar hiperaktīviem bērniem.
Maksudova, Irina (Latvijas Universitāte, 2009)Pirmsskolas izglītības iestādes komandas un ģimenes sadarbības veidošana, strādājot ar hiperaktīviem bērniem. Problēmas būtība: Hiperaktīvu bērnu problēmu ir pētījuši pedagogi un psihologi visā pasaulē. Arī Latvijā šī ... -
Pirmskolas izglītības iestādes sadarbība ar ģimeni un vecāku pedagoģiskās kompetences pilnveidošanas iespējas.
Purmale, Vijolīte (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbā „Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība ar ģimeni un vecāku pedagoģiskās kompetences pilnveidošanas iespējas” raksturotas dažādu autoru, tai skaitā D. Dzinteres, K. Hansenas, R. Kaufmanes, K. Volšas, I. ... -
Pirmskolas izglītības iestādes tēla veidošanas iespējas.
Gavrilko, Mudīte (Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darbā tika pētīts pirmsskolas izglītības iestādes tēls. Pētījuma gaitā tika analizētas un noteiktas pirmsskolas izglītības iestādes tēla veidošanās iespējas, norādīti galvenie faktori un virzītājspēki, kas ietekmē ... -
Sabiedrisko attiecību pilnveidošanās iespējas Rīgas pirmskolas izglītības iestādēs.
Stafecka, Gunita (Latvijas Universitāte, 2011)Gunita Stafecka ir izstrādājusi maģistra darbu „Sabiedrisko attiecību pilnveidošanās iespējas pirmsskolas izglītības iestādēs‖, kura mērķis ir apzināt sabiedrisko attiecību pilnveidošanas problēmas pirmsskolas izglītības ... -
Sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas nodarbībās 5.-6.klasei
Eglīte, Dana (Latvijas Universitāte, 2009)Diplomdarba tēma „Skolēnu sadarbības prasmju veicināšana ekonomikas stundās 5.un 6.klasēs” teorētiskajā pamatojumā ir pedagoģijas, psiholoģijas zinātnieku atziņas par sadarbību un sadarbības prasmēm. Diplomdarba pirmajā ... -
Skolas tēla veidošana.
Buņķe, Margita (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbs veidots kā pētījums par skolas tēla veidošanu. Darba autore analizēja literatūru par šādām tēmām: skolas tēla veidošanās; organizācijas kultūras līmeņi skolā; komunikācija; skolas tēls kā skolas vērtība; ... -
Skolas vadības darbība skolēnu iesaistīšanā skolas estētiskās vides organizēšanā.
Valdmane, Inga (Latvijas Universitāte, 2009)Maģistra darbs „Skolas vadības darbība skolēnu iesaistīšanā skolas estētiskās vides organizēšanā” ir uzrakstīts, ņemot vērā to, ka skolas vide ir skolēna pirmais pārbaudījums savā attieksmē pret „skaisto”. Skola ir ... -
Skolas vadības loma profesionālo un skolēnu mācību un motivāciju veicinošas vides pilnveidošanā.
Lapsa, Gunta (Latvijas Universitāte, 2006)Maģistra darbu „ Skolas vadības loma pedagogu profesionālo un skolēnu mācību motivāciju veicinošas vides pilnveidošanā” izstrādājusi Madonas rajona Kalsnavas pamatskolas direktore Gunta Lapsa. Ekonomiskie, sociāli politiskie ...