Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Odiņa, Indra"
Now showing items 1-20 of 150
-
Agatas Kristas detektīvstāsti vidusskolnieku vārdu krājuma paplašināšanai angļu valodas stundās
Glazunova, Irina (Latvijas Universitāte, 2008)Diplomdarba nosaukums ir: Agates Kristijas detektīvs stāsts „Krēta Vērsis” vidusskolnieku angļu valodas krājumu paplašināšanai angļu valodas stundās. Diplomdarba tēma bija izvēlēta balstoties uz pastāvošo viedokli, ka ... -
Angļu valodas gramatikas mācīšanas dažādi aspekti vidusskolā skolēniem ar dažādu prasmju līmeni
Uļjaņonoka, Alīna (Latvijas Universitāte, 2008)Ievērojama daļa izglītības metodiķu piekrīt uzskatam, ka visas valodu klases sastāv no skolēniem ar dažādiem valodas zināšanu līmeņiem. Vidusskolā angļu valodas skolotājiem ir jāņem vērā skolēnu plašais prasmju un līmeņu ... -
Angļu valodas kursa izstrāde otrā pensiju līmeņa konsultantu darbam Latvijā
Kukša, Jurģis (Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darba nosaukums: “Angļu valodas kursa izstrāde otrā pensiju līmeņa fonda konsultantu darbam Latvijā”. Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju nezina, kas ir atbildīgs par viņu pensiju fondu un tā bilances pieaugumu. ... -
Angļu valodas nometnes programmas izstrāde pirmsskolas vecuma bērniem
Žagare-Zaķīte, Zane (Latvijas Universitāte, 2008)Pēc gara mācību gada bērni jūtas noguruši no mācībām, bet gatavi atkal piedalīties dažādos projektos un pasākumos, tādēļ nometne ir brīnišķīga iespēja piedalīties aizraujošās nodarbības. Nometne it kā apvieno divas lietas. ... -
Angļu valodas skolotāja karjeras trajektorijas Latvijā
Care, Diāna (Latvijas Universitāte, 2021)Par spīti tam, ka skolotāja karjera piedāvā neskaitāmas attīstības iespējas, plašā sabiedrības daļā vēl joprojām valda uzskats, ka karjerai izglītības sistēmā nav izaugsmes iespējas. Šis aplamais uzskats padara gandrīz ... -
Angļu valodas skolotāju pieredzes apkopojums kompetences balstīta mācību procesā nodrošināšanai Eiropas valstīs
Ansone, Madara (Latvijas Universitāte, 2021)Pētījuma aktualitāte izriet no Eiropas Savienības izglītības politikas plānošanas dokumentiem un izvirzītajām prioritātēm, lai uzlabotu skolēnu sniegumu, kā arī, lai apkopotu angļu valodas skolotāju pieredzi, jo visbiežāk ... -
Angļu valodas skolotāju uzskati par skolotāja darbu un karjeru
Zeltiņa, Inese (Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba mērķis ir izpētīt angļu valodas skolotāju priekšstatus par skolotāja darbu un karjeru, lai veicinātu izpratni par angļu valodas skolotāju karjeras attīstību. Maģistra darba aktualitāti nosaka tas, ka Latvijas ... -
Angļu valodas un dabaszinību integrētas programmas izstrāde 1. klases skolēniem
Griņevska, Irina (Latvijas Universitāte, 2015)Maģistra darba pētijums ir vērsts uz to, lai veidotu angļu valodas un dabaszinības integrētu mācību programmu. Mācību satura un valodas teorētiskais pamatojums bija izpētīts un uz tā pamata tika izveidots integrētās mācību ... -
Atbalsta sistēma jauno skolotāju adaptācijas procesam skolā
Saksone, Inta (Latvijas Universitāte, 2017)Lai jaunais skolotājs justos pārliecināts, ne tikai teorētiskās un praktiskās zināšanas ir nepieciešamas, bet arī atbalsts gan no universitātes, gan no skolas ir vajadzīgs. Tādēļ darba autore bija ieinteresēta kāds atbalsts ... -
Atbalsts vidusskolēnu mācīšanās paradumu pilnveidei
Meldere, Signe (Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba tēmas izvēli noteica ikdienas mācību procesā novērotā skolēnu neprasme organizēt un sabalansēt mācību procesam, ārpusstundu nodarbībām un atpūtai nepieciešamo laiku, noteikt prioritātes un veicamo uzdevumu ... -
Atgriezeniskā saite un izvērtējums vidusskolas skolēnu publiskās runas prasmju attīstībai
Matvejeva, Solvita (Latvijas Universitāte, 2008)ANOTACIJA Diplomdarba autores skolotajas darba pieredze radija, ka neveiksmes dzive bieži tiek pieredzetas publiskas runas zinašanu trukuma del. Tapec diplomdarba autore pagajušo macibu gadu nolema uzrakstit projektu un ... -
Autentiski materiāli studentu vārdu krājuma bagātināšanai angļu valodas stundās vidusskolā
Pankeviča, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2008)Vārdu apguves mehānisms tiek uzskatīts gan kā grūts, gan sarežģīts. Valodas leksikās vienības netiek apgūtas uzreiz, tāpēc rodas nepieciešamība daudzkārt saskarsmē pielietot apgūstamo leksiku. Valodas speciālisti piedāvā ... -
Autentiskie lasīšanas materiāli angļu valodas stundās kā līdzeklis vidusskolēnu intereses izraisīšanai Lielbitānijas aktuālajos notikumos
Brokāne, Endija (Latvijas Universitāte, 2008)Pēc pievienošanās Eiropas Savienībai vairāki tūkstoši cilvēku no Austrumeiropas aizbrauca uz vairāk attīstītām valstīm, lai strādātu vai apmestos tur uz dzīvi vispār. Daļa cilvēku pat atstāja savus bērnus tuvinieku vai ... -
Ārzemju skolotāju labizjūta Latvijas skolās
Zia, Nadeem (Latvijas Universitāte, 2017)Maģistra darba “Ārzemju skolotāju labizjūta Latvijas skolās” mērķis ir izpētīt ārzemju skolotāju labizjūtu Latvijas Republikas skolās un ar šī pētījuma palīdzību noskaidrot, kā skolotāji, būdami cittautieši, jūtas strādājot ... -
Bilžu kartes angļu valodas stundās skolēnu runas prasmju attīstībai
Cimermane, Aina (Latvijas Universitāte, 2008)Lai skolēni varētu brīvi sarunāties angļu valodā ar angliski runājošiem cilvēkiem un ceļojuma laikā, svarīgi ir attīstīt skolēnu runas prasmes sākot no pirmajām svešvalodu mācību stundām. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, ... -
Dalīta atbildība kontroldarbu laikā skolēnu pašapziņas celšanai angļu valodas stundās
Rjabova, Alīna (Latvijas Universitāte, 2012)Viens no galvenajiem aspektiem, ka ļauj sasniegt dzīvē visu ir pašapziņa vai ticība sev. Autore ir pārliecināta idejas piekritēja, ka mācību procesu skolā visu laiku vajadzētu uzlabot, un, tā kā mācību process sastāv no ... -
Datorizēta valodu mācīšanās metode studentu autonomijas veicināšanai angļu valodas mācībās
Agarwal, Mahesh Kumar (Latvijas Universitāte, 2017)Neskatoties uz to, ka tehnoloģiju attīstības rezultātā, atjaunojas interese par studenta autonomiju valodu apguvē un mācīšanā, kā arī pētniecībā, ko veic valodas speciālisti, lai aprakstītu un analizētu studenta autonomiju ... -
Daudzveidīgo prāta spēju teorija angļu valodas apguvē sākumskolā
Dreimane, Guna (Latvijas Universitāte, 2008)Pētniecības darba temats ir ‘Daudzpusīgo prāta spēju teorijas pielietošana- efektīvs veids kā uzlabot angļu valodas apguvi pamatskolas klasēs”. Pētniecības darba autore izmeklēja šo tematu tāpēc, ka mūsdienās klasēs ir ... -
Dienasgrāmatu rakstīšana 7. klasē skolēnu rakstītprasmes uzlabošanai
Marculāne, Liene (Latvijas Universitāte, 2017)Valodas apguve parasti notiek, izmantojot četras prasmes: klausīšanos, runāšanu, lasīšanu un rakstīšanu. Rakstīšana tiek uzskatīta par visgrūtāk apgūstamo prasmi. Dienasgrāmatas tika izvēlētas par darbarīku, lai uzlabotu ... -
Diferencētu uzdevumu izveide angļu valodas mācību stundās 5. klasē
Lucaua, Laura (Latvijas Universitāte, 2023)Mācību materiālu pielāgošana skolēnu dažādo zināšanu un spēju līmeņiem ir būtisks efektīvas mācīšanas aspekts mūsdienās. Diferencēšanas jēdziens ir svarīga pieeja šī mērķa sasniegšanai, jo tā atzīst studentu individuālās ...