Search
Now showing items 1-10 of 714
Diferenciācija: pieredze un rekomendācijas svešvalodu mācīšanas un zināšanu pārbaudes sistēmas pilnveidei vidusskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Saskaņā ar izglītības standartu, skolēniem, beidzot vidusskolu, būtu jāsasniedz B 2 līmenis pirmajā svešvalodā. Centralizēto eksāmenu rezultāti liecina, ka 42% vidusskolas beidzēju šo līmeni nesasniedz. Tas, savukārt, ...
Induktīvā pieeja 5.klases skolēnu iepazīstināšanā ar lietišķo rakstu stilu angļu valodā rakstītprasmes veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2021)
Kompetenču pieejas mācību saturā ieviešana ir radījusi diskusiju par stundu efektivitāti, norādot, ka skolēniem stundās jāmācās domāt, analizēt un secināt. Induktīvās pieejas, tāpat kā kompetenču pieejas mērķis ir attīstīt ...
Kā projekti un uzdevumi matemātikā palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2021)
Darba tēma ir kā projekti un matemātikas uzdevumi palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem. Diplomdarba - pētījuma autors ir Anete Vaivade un līdzautors Daugavpils universitātes studente Daiga Būda. Pētījuma ...
Starpskolu projektu metode 5. klases sadarbības prasmju attīstībai angļu valodā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Grupu darbs ir būtisks jaunākā vecumposma pusaudžu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanai. Tomēr reģionu skolās ir ierobežotas iespējas grupu veidošanai angļu valodas stundās skolēnu skaita dēļ vienā klasē. Tas ir ...
Starpskolu projektu metode 5. klases sadarbības prasmju attīstībai angļu valodā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Grupu darbs ir būtisks jaunākā vecumposma pusaudžu sadarbības prasmju attīstības sekmēšanai. Tomēr reģionu skolās ir ierobežotas iespējas grupu veidošanai angļu valodas stundās skolēnu skaita dēļ vienā klasē. Tas ir ...
Lasītprasmes veicināšana angļu valodā sākumskolas skolēniem ar disleksiju vai specifiskiem lasīšanas traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2021)
Lasītprasme ir viena no svarīgākajām prasmēm, kas nepieciešama veiksmīgai tālākajai izaugsmei un akadēmisko sasniegumu iegūšanai. Darba autores uzskata, ka pastiprināta uzmanība lasītprasmes apgūšanai jāpievērš arī angļu ...
Lasītprasmes veicināšana angļu valodā sākumskolas skolēniem ar disleksiju vai specifiskiem lasīšanas traucējumiem
(Latvijas Universitāte, 2021)
Lasītprasme ir viena no svarīgākajām prasmēm, kas nepieciešama veiksmīgai tālākajai izaugsmei un akadēmisko sasniegumu iegūšanai. Darba autores uzskata, ka pastiprināta uzmanība lasītprasmes apgūšanai jāpievērš arī angļu ...
Sociāli emocionālo mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2021)
Sociāli emocionālās mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās. Darba autori Dāvis Rudzītis, Daniels Dāvis Ore, darba vadītāja prof. Dr.psych Guna Svence. Diplomdarbs -61 lpp., ...
Sociāli emocionālo mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās
(Latvijas Universitāte, 2021)
Sociāli emocionālās mācīšanās programmas adaptācija matemātikas un dizaina un tehnoloģijas mācību stundās. Darba autori Dāvis Rudzītis, Daniels Dāvis Ore, darba vadītāja prof. Dr.psych Guna Svence. Diplomdarbs -61 lpp., ...
Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Darba autores diplomdarbā “Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā” izstrādājušas dizaina domāšanas un dizaina apguves mācību materiālus, kas ...