Search
Now showing items 1-10 of 138
Aizstāvības iespējas speciālo skolu reorganizēšanā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darba “Aizstāvības iespējas speciālo skolu reorganizēšanā” izvirzītais mērķis ir izpētīt speciālo skolu pastāvēšanas iespējas, īstenojot iekļaujošo izglītību un izstrādāt ieteikumus speciālo skolu darbības pilnveidei. ...
Pedagogu vajadzības iekļaujošās izglītības realizēšanā vispārizglītojošās skolās Gulbenes novadā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Pedagogs ir viens no būtiskākajiem faktoriem, lai veiksmīgi realizētu iekļaujošās izglītības procesu. Līdz ar to maģistra darbā tiek pētītas pedagogu vajadzības. Maģistra darba mērķis ir: pētīt pedagogu gatavību un ...
Skolas pedagogu slodze. Pienākumu izpilde.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darbs “Skolas pedagogu slodze. Pienākumu izpilde.” ir izstrādāts ar mērķi izstrādāt ieteikumus skolotājiem, darba pienākumu veikšanai nepieciešamā laika samazināšanai. Pētījuma laikā tika izmantotas tādas pētījuma ...
Vecāku, skolotāju un skolas vadības ekspektācijas par sadarbību attālināto mācību laikā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Covid-19 pandēmijas un attālināto mācību procesā ir pieaugusi nepieciešamība veiksmīgai savstarpējai sadarbībai starp vecākiem, skolotājiem un skolas vadību, lai sniegtu bērnam atbalstu un nodrošinātu efektīvu mācību procesu ...
Vizuālā programmēšana datorikas stundās sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Lai varētu ne tikai patērēt digitālo vidi, bet pats arī radīt digitālās vides saturu, ir nepieciešamas kaut nelielas programmēšanas prasmes. Patreizējā izglītības sistēmā jau no 1.klases datorikas programmā ir paredzēts ...
Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības veidošana ar nevalstiskām organizācijām bērnu pilsoniskas līdzdalības sekmēšanai
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darbs “Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības veidošana ar nevalstiskām organizācijām bērnu pilsoniskās līdzdalības sekmēšanai” izstrādāts ar mērķi teorētiski un empīriski izpētīt pirmsskolas izglītības iestāžu ...
Mācīšanās grupas pašvirzītai skolotāju profesionālajai pilnveidei
(Latvijas Universitāte, 2022)
Izglītības satura un pieejas īstenošanā šobrīd notiek vērienīgas pārmaiņas, kas prasa mainīties arī skolotājam, tāpēc šobrīd īpaši pieaug nepieciešamība pēc profesionālās pilnveides formu dažādošanas, kas atbilstu katra ...
X skolas skolotāju tālmācības organizācijas modelis
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darba nosaukums: “X skolas skolotāju tālmācības organizācijas modelis”. Covid-19 izraisīto seku ietekmē tika saasināta nepieciešamība attīstīt skolotāju digitālo kompetenci, pārejot uz tālmācību. Pētījums, ko ...
Supervīzija kā instruments skolotāju labizjūtas sekmēšanā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Maģistra darbā aplūkota supervīzijas loma un vieta Latvijas izglītības sistēmā. Tēmas aktualitāte meklējama gan vietējā kontekstā (jaunā izglītības satura ieviešana), gan starptautiskos notikumos (COVID-19 pandēmijas radītās ...
Skolas kultūras pilnveide X vispārizglītojošās skolas skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2022)
Temats: Skolas kultūras pilnveide X vispārizglītojošās skolas skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanai. Darba autore Zanda Pelše, darba vadītāja Dr.sc.admin. docente Gunta Kraģe. Maģistra darba mērķis bija pētīt organizācijas ...