Search
Now showing items 1-10 of 19
Kā projekti un uzdevumi matemātikā palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem
(Latvijas Universitāte, 2021)
Darba tēma ir kā projekti un matemātikas uzdevumi palīdz attīstīt plānošanas prasmes 5.klašu skolēniem. Diplomdarba - pētījuma autors ir Anete Vaivade un līdzautors Daugavpils universitātes studente Daiga Būda. Pētījuma ...
Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Darba autores diplomdarbā “Mācību līdzekļu izstrāde dizaina procesa apguvei un pašvadītas mācīšanās attīstīšanai dizaina un tehnoloģiju priekšmetā” izstrādājušas dizaina domāšanas un dizaina apguves mācību materiālus, kas ...
Pašvadītas vai patstāvīgas mācīšanās aspekti matemātikā pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)
. Diplomdarba temats ir “Pašvadītas vai patstāvīgas mācīšanās aspekti matemātikā pamatskolā”. Diplomdarbs sastāv no divām daļām: 43 lappusēm, 5 attēliem un 4 pielikumiem. Pirmajā daļā dots literatūras apskats - teorija, ...
Pašvadīta mācīšanās ar video sižetu palīdzību mērķtiecīgai vārdu krājuma pilnveidei vācu valodā vidusskolas klasēs
(Latvijas Universitāte, 2021)
Darba tēma ir „Pašvadīta mācīšanās ar video sižetu palīdzību mērķtiecīgai vārdu krājuma pilnveidei vācu valodā vidusskolas klasēs” (Use of Videos in Autonomous Learning for Purposeful Vocabulary Improvement in the German ...
Mācīšanās motivācijas veicināšana angļu valodas stundās 8.klasē
(Latvijas Universitāte, 2021)
Šī diplomdarba mērķis ir izpētīt iespējas veicināt mācīšanās motivāciju angļu valodas stundās 8.klasē. Darba izstrādes nepieciešamība ir radusies, ņemot vērā autores iepriekšējo profesionālo pieredzi. Tāpat šis darbs ir ...
Pašvadītas mācīšanās prasmju vērtējuma saistība ar skolēnu sekmēm datorikas stundās 5.-6. klasē attālināto mācību laikā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Diplomdarba mērķis ir izpētīt 5. un 6.klašu skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes datorikā un izvērtēt to saistību ar skolēna sekmēm. Darba teorētiskā daļa ietver psiholoģijas un pedagoģijas ekspertu atziņas par mācīšanās ...
Skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju veicināšana Latvijas un pasaules vēstures stundās 7. klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)
Diplomdarba temats: “Skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju veicināšana Latvijas un pasaules vēstures stundās 7. klasē”. Diplomdarba autore: Sandra Āboliņa. Ikvienā mācību priekšmetā ir būtiski veicināt skolēnu domāšanas ...
Pamatskolēnu pašvadīta mācīšanās matemātikā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Autores izstrādātais maģistra darbs ir pētījums par tēmu “Pamatskolēnu pašvadīta mācīšanās matemātikā”. Pētījuma mērķis – izpētīt pamatskolēnu pašvadītas mācīšanās prasmes matemātikā un apkopot ieteikumus skolēnu pašvadītu ...
Pašvadītas mācīšanās prasmju apguves pilnveide sociālo zinību un vēstures mācību stundās 6.klasē
(Latvijas Universitāte, 2022)
Skolotāja pieredzes darbā “Pašvadītas mācīšanās prasmju apguves pilnveide sociālo zinību un vēstures mācību stundās 6. klasē” ir apkopota pieredze, kas gūta 2021./2022. mācību gada otrā semestra laikā. Tā kā attālināto ...
Mācību vide pašvadītas mācīšanās veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē 3.posmā
(Latvijas Universitāte, 2023)
Darba autors: Ņina Paramonova Darba tēma: Mācību vide pašvadītas mācīšanās veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē 3. posmā. Pētījuma mērķis: izpētīt mācību vidi pašvadītas mācīšanās prasmes veicināšanai vecākā pirmsskolas ...