Search
Now showing items 1-3 of 3
Integrēts mācību līdzeklis skolēniem ar funkcionāliem traucējumiem pašregulācijas prasmju attīstībai mājturības un tehnoloģiju stundās 8., 9. klasē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Pašregulācijas prasmes ir nepieciešams, lai skolēni funkcionētu neatkarīgi no citu palīdzības un būtu spējīgi iekļauties sabiedrībā. Šis mērķis īpašas uzmanības lokā nokļuvis tieši 21.gadsimtā. Maģistra darba nosaukums ir ...
Atbalsta pasākumi skolēniem ar redzes un vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem mājturības pulciņā, izgatavojot ādas izstrādājumus
(Latvijas Universitāte, 2012)
Diplomdarba tēma ir „Atbalsta pasākumi skolēniem ar redzes un vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem mājturības pulciņā izgatavojot ādas izstrādājumus”. Darba autore – Laima Zommere. Darba mērķis ir izstrādāt ...
Dialogrunas prasmju pilnveide jauniešiem ar speciālām vajadzībām Stila mācībā
(Latvijas Universitāte, 2021)
Diplomdarba autore ir Laima Zommere. Diplomdarba tēma ir „Dialogrunas prasmju pilnveide jauniešiem ar speciālām vajadzībām STILA MĀCĪBĀ”. Darba mērķis ir izpētīt, kā jauniešiem ar speciālām vajadzībām, īstenojot kompetenču ...