Uzņēmuma SIA "IDEAL SERVICES" vadīšana pārmaiņu apstākļos.
Author
Šteinberga, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Vorončuka, Inesa
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Uzņēmuma SIA “Ideal Services” vadīšana pārmaiņu apstākļos. Maģistra darba mērķis - balstoties uz uzņēmuma SIA “Ideal Services” ieviesto pārmaiņu analīzi, noteikt ieviesto pārmaiņu ietekmi uz uzņēmumā SIA “Ideal Services” nodarbināto personu motivāciju un izstrādāt priekšlikumus pārmaiņu procesa vadības pilnveidošanai uzņēmumā SIA “Ideal services”. Maģistra darba uzdevumi: 1. Analizēt pārmaiņu vadības uzņēmumā teorētiskos aspektus. 2. Analizēt uzņēmuma SIA “Ideal Services” ārējo vidi periodā no 2014. gada līdz 2017. gadam. 3. Analizēt uzņēmuma SIA “Idelas Services” iekšējo vidi periodā no 2014. gada līdz 2017. gadam. 4. Organizēt SIA “Ideal Services” pārstāvju intervijas. 5. Izstrādāt un veikt uzņēmuma SIA “Ideal Services” nodarbināto personu aptaujas. 6. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pētījuma rezultātā secināts, ka uzņēmumā SIA “Ideal Services” vadošo darbinieku vidū pastāv atšķirīgs viedoklis par pārmaiņu vadības procesu uzņēmumā, tostarp par nodarbināto personu iesaisti un informēšanu par pārmaiņu procesu organizācijā, kaut arī nodarbinātās personas pārmaiņu procesā saskaras ar paaugstinātu stresa līmeni un nenoteiktību par nākotni. Company Ltd. “Ideal Services” management of a under conditions of change. The aim of the master's thesis - based on the analysis of the changes introduced by Ltd. “Ideal Services”, to determine the impact of the changes introduced on the motivation of the employees of the company Ltd. “Ideal Services” in the company and to elaborate proposals for improving the management of the change process in Ltd. “Ideal Services”. Master's work tasks: 1. Analyze the theoretical aspects of the change management company. 2. Analyze the external environment of Ltd. “Ideal Services” in the period from 2014 to 2017. 3. Analyze the internal environment of Ltd. “Ideal Services” from 2014 until 2017. 4. To organize interviews with Ltd. “Ideal Services”. 5. To develop and carry out surveys of employees of Ltd. “Ideal Services”. 6. To draw conclusions and suggestions. As a result of the research it was concluded that in the company Ltd. “Ideal Services” among the leading employees there is a different opinion about the process of change management in the company, including the involvement of employees and information on the process of organization of change, although the person undergoing change process faces an increased level of stress and uncertainty about the future.