• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Starptautiskās attīstības stratēģija Latvijas stiklšķiedras produktu ražošanas nozares uzņēmumam

Thumbnail
Открыть
303-67266-Serzane_Ilze_is12155.pdf (1.132Mb)
Автор
Seržāne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Inese
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma “Starptautiskās attīstības stratēģija Latvijas stiklšķiedras produktu ražošanas nozares uzņēmumam”. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkoti uzņēmuma attīstības posmi un starptautiskās attīstības jēdziens un iezīmes, ārvalstu tirgu apgūšanas stratēģijas būtība un procesa posmi. Maģistra darba pētījuma daļā veikti literatūras, kontentanalīzes, statistikas un ekspertu intervijas pētījumi, kā rezultātā noskaidrota konkrētajam uzņēmumam piemērotākā ārējā tirgus mērķa noteikšanas metode, un arējā tirgus apguves veids un tā saistība ar eksporta apjomu, uz ko tikusi balstīta maģistra darbā izstrādātā eksporta stratēģija. Pētijuma periods ir 2018. gads. Maģistra darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksta, kā arī satur 21 attēlu, 10 tabulas, 53 informācijas un literatūras avotus un 6 pielikumus.
 
The topic of Master’s thesis “International development strategy for Latvian fiberglass product manufacturing enterprise”. The theoretical part of Master thesis shows the stages of the company's development and the concept and features of international development, the essence of the strategy for acquiring foreign markets and the stages of foreign market acquiring process process. Research on literacy, content analysis, statistics, and experts interwievs was resulted in determining the most appropriate foreign market targetings and entry mode. And it showed the correlatin between market entry mode and export amount. Based on the eresearches export strategy was developed in the Master's thesis. Research periods: 2018. The MAster’s thesis consists of introduction, 4 chapters, conclusions and recommendations, bibliography list, it includes 21 figures, 10 tables, 53 information and literature sources, and 6 annexes Keywords: foreign market, international developement, strategy, export, market research, boat manufacturer.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45390
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV