• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bilingvālu skolēnu lasītprasme 4. klasē

Thumbnail
Открыть
299-67418-Jevdokimova_Natalja_nc17008.pdf (1.267Mb)
Автор
Jevdokimova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā ir apskatīta bilingvālu skolēnu lasītprasme 4. klasē, kuras aktuālitāti apliecina izglītības pārmaiņas mācību valodas jomā. Pētījuma mērķis ir izpētīt 4. klases bilingvālo skolēnu lasītprasmes sasniegumus. Tiek apskatīti pētāmie terminoloģiskie jautājumi, analizēta zinātniskā literatūra un dokumenti par bilingvālo izglītību un bilingvālu 4. klases skolēnu valodas attīstības īpatnībām, analizēti pētījumi un publikāciju dati par bilingvālu skolēnu sasniegumiem. Veicot PIRLS 2016 pētījuma kvantitatīvo datu analīzi, tiek nonākts pie secinājumiem, ka 4. klasē monolingvālu skolēnu lasītprasmes sasniegumi ir statistiski nozīmīgi augstāki nekā bilingvāliem skolēniem. Atšķirības starp bilingvālu un monolingvālu 4. klases skolēnu lasītprasmes sasniegumiem ir izteiktas, to ietekmē bilingvu valodas attīstības īpatnības.
 
The master's thesis examines the reading literacy comprehension of bilingual students in the 4th grade, which was evidenced by changes in the amount of education in the language of instruction. The aim of the study was to investigate the achievements of reading skills in the 4th grade bilingual students. The study’s terminology issues were analyzed, scientific literature and documents on bilingual education and bilingual peculiarities of students language development in the 4th grade were analyzed as well as, researches and data on the achievements of bilingual students too. The analysis of the quantitative data from the PIRLS 2016, study leads to the conclusion that the achievements for monolingual students were statistically significantly higher than for bilingual students in the 4th grade.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45418
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV