• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Muzikālās inteliģences iekļaušanas pazīmes ikdienas mācībās 6.-9. klasēs

Thumbnail
Öffnen
299-67427-Birzniece_Ingrida.Alisa_ib17060.pdf (3.215Mb)
Autor
Birzniece, Ingrida Alisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Blūma, Dainuvīte
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Lai iegūt augstākas atzīmes un būt sekmīgi skolā var but grūti skolniekiem. Šijā pētiumā mērķis ir parādīt, vai un kā mūzikas inteliģenci var izmantot studenta ikdienas grafikā, lai palīdzētu viņiem sasniegt augstākas atzīmes visos studiju kursos. Tad salidzināt ar skolniekiem kuri nav iesaistīti mūzikā. Strādājot kopā grupās un pielietojot šīs inteliģences ko studenti mācās mūzikas kursos, mācīšan var kļūt vieglāka studentiem visos pirekšmetos. Viņi stimulē un izmanto savas smadzenes biežāk nekā studenti, kas nav muzikanti, tādējādi atvieglojot mācību stundu saturu. Šajā pētījumā studentu atzīmes salīdzin visos kursos pierādot ka tie studenti, kuri aktīvi iesaistās mūzikā, saņem augstākas atzīmes nekā tie, kas nav iesaistīti mūzikā. Mūzikas inteliģenci māca caur mūzikas piedalīšanos, bet tos var pielietot visos akadēmiskos kursos, lai palīdzētu studentiem sasniegt augstākas atzīmes.
 
Succeeding in school and receiving higher marks can be difficult for students. The aim of this research is to show whether and how musical intelligences can be used in a students everyday schedule to help them achieve higher marks in all of their study courses. This is opposed to those students who are not involved in music. By working together in groups, and applying the intelligences that students learn through music, learning can become easier for the students. They are stimulating and using their brains more often than non-music students, making it easier to comprehend content taught in academic classes. This research conducts a study on student marks in all of their courses, and shows that those students who are actively involved in music receive higher marks than those students who are not involved in music. Musical intelligences are taught through music, but can be applied to all academic courses to help students achieve higher overall marks.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45426
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV