• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mentora atbalsts jauno pirmsskolas skolotāju adaptācijas procesā

Thumbnail
Öffnen
299-67429-Neicgale_Lucija_ln17022.pdf (1.053Mb)
Autor
Neicgale, Lūcija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diemžēl daudzi no jaunajiem skolotājiem nespēj atrisināt problēmas, kas radušās adaptācijas periodā, līdz ar to izvēlas vieglāko ceļu – pamest darbu. Visbiežāk šī problēma saskatāma pirmsskolas izglītības iestādēs. Maģistra darba mērķis ir noskaidrot kādu atbalstu sniedz mentors un kādas ir vajadzības jaunajiem pirmsskolas skolotājiem adaptācijas procesā, anketējot pirmsskolas skolotājus, mentorus, un intervējot izglītības iestādes vadītājus. Balstoties uz sniegtajiem rezultātiem, tika izveidots atbalsta materiālu vadlīnijas jaunajiem pirmsskolas skolotājiem, ņemot vērā viņu vajadzības, grūtības un mentoru sniegto atbalstu.
 
Unfortunately, many novice teachers are not able to solve the problems that arose during the adaptation period, hence the easiest way - to leave work. Most often, this problem can be seen in pre-school education institutions. The aim of the Master's Thesis is to find out the support provided by the mentor and what is needed for novice pre-school teachers in the process of adaptation by questioning pre-school teachers, mentors and interviewing heads of educational institutions. Based on the results, a support material guidelines was created for novice pre-school mentors, taking into account their needs, difficulties and mentor support.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45428
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV