Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorBārene, Larisa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:01:57Z
dc.date.available2018-12-28T02:01:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67451
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45478
dc.description.abstractDaba tēma: Pasakas – vidējā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmētājas. Pētījuma mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmēšanas iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskā daļa – sniegts emociju vispārīgais raksturojums, izzināti paņēmieni emocionālās atsaucības veicināšanai vidējā pirmsskolas vecuma bērnu grupā. Analizēta literāro darbu ietekme uz emocionālās atsaucības veidošanos. Empīriskā daļa – veikta novērošana vidējā pirmsskolas vecuma bērnu grupā literārā darba iepazīšanas un apgūšanas laikā, analizēti un apkopoti iegūtie dati. Secinājumi: Pētījuma laikā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka pasaku iepazīšanas laikā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālā atsaucība tiek veicināta, ja tās atbilst bērnu interesēm, pieredzei un vajadzībām, kā arī ja tiek radīta pozitīva, emocionāla pedagoģiskā vide. Darba apjoms: 75 lpp., darbam pievienoti 15 attēli, 4 tabulas, 2 pielikumi. Izmantoti 66 literatūras avoti, no kuriem 18 ir svešvalodās.
dc.description.abstractTheme of the work: Fairy-tales to promote the emotional responsiveness of middle-aged preschool children. Purpose of the research: to explore the promotion of the emotional responsiveness of middle-aged preschool children in the process of introducing literary works. The work consists of two parts – theoretical and empirical parts. Theoretical part - describing the general characteristics of emotion, learning the ways to promote emotional responsiveness in the middle class of preschool children. The impact of literary works on the development of emotional responsiveness is analysed. Empirical part - Follow-up to the middle-aged pre-school group of children during the presentation and acquisition of literary work, analysed and aggregated data collected. Conclusions: During the study, it was confirmed that the emotional responsiveness of middle-aged preschool children is encouraged when literary works are known, when literary works are in line with the interests, experience and needs of children and, if a positive, emotional pedagogical environment is created. Work volume: 75 pages, attached to work 15 images, 4 tables, 2 attachments. Used 66 sources of literature, 18 in foreign language.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectemocijas
dc.subjectemocionālā atsaucība
dc.subjectvidējais pirmsskolas vecums
dc.subjectpasakas
dc.titlePasakas kā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās atsaucības sekmētājas
dc.title.alternativeFairy-tales to promote the emotional responsiveness of middle-aged preschool children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record