4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmes sekmēšana lomu rotaļās pirmsskolā
Author
Romule, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats: 4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās pirmskolā. Darba autore: Iveta Romule Darba vadītāja: Doc., Dr., Paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Darba apjoms: Kvalifikācijas darbs sastāv no 51 lpp., tai skaitā 8 tabulas un 14 attēli. Un izmantoti 30 avoti. Šajā kvalifikācijas darbā autore pētīs un analizēs lomu rotaļas, kā saskarsmes prasmju sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Šī darba autore pētīs un vēros 4 gadus vecu bērnu problēmas saskarsmes prasmēs. Kā arī problēmas risināšana lomu rotaļās. Autore arī veiks pedagoģisko vērojumu un iegūtos rezultātus apkopos tabulās un attēlos. Kā arī pierādīs pedagoģiskajā izmēģinājumā, ka saskarsmes prasmes sekmējamas ar lomu rotaļu palīdzību. The topic of qualification work: Promotion of 4-year-old children communication skills in role play at pre-school. Author of the work: Iveta Romule Supervisorof the work: Doc., Dr., Paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Workload: Qualification work consists of 51 p., including 8 tables and 14 images. And 30 sources used. In this qualification work the author will study and analyze the role of role play in promoting communication skills in pre-school education. The author of this paper will study and review the 4-year-old child’s problem solving role play. The author will also conduct pedagogical observation and will gatherthe results in tabeles and pictures. Its will as demonstrante in a pedagogical experement that communication skills are promoted by role play.