Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorOzoliņa, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:06Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67477
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45491
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt emociju un radošuma iespējas rotaļās dabā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām, kurās ietvertas vairākas apakšnodaļas. Teorētiskajā daļā tiek aplūkoti vairāku autoru un pētnieku uzskati un skaidrojumi par pozitīvo emociju veidošanos jaunāko vecuma bērnu darbībā dabā. Atsaucoties uz dažādu autoru atziņām, jāsecina, āra nodarbības ir viens no labākajām metodēm, kas vislabāk attīsta radošumu pirmsskolas vecuma bērniem. Darbošanās ārā ar dabas materiāliem, šī vide, rada brīvības sajūtu, gan fiziski, gan emocionāli. Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums, kurā piedalās jaunākā vecuma bērni. Tika izveidoti trīs nodarbību cikli “Ziema mūsu pagalmā”, Pavasara atnākšana” un “Rudentiņš bagāts vīrs”. Nodarbības veidotas atbilstoši šim vecuma un tā brīža laika apstākļiem. Tiek pētīta un analizēta bērnu pozitīvā emociju izaugsme rotaļās dabā. Pētījumā tiek atspoguļotas dažādas āra nodarbības, lai veiksmīgi atspoguļotu, vai bērnā veidojas pozitīvas emocijas rotaļājoties. Pētījums tiek uzsākts ar bērnu novērtēšanu un arī tiek novērtēti beigās. Galvenais kvalifikācijas darba uzdevums ir izveidot piemērotas āra nodarbības tā, lai tās sekmētu bērnu emocionālo izaugsmi rotaļu laikā un pilnveidot tās jomas, kurās vēl nav uzlabojumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās daļas. Darbā ir 17 attēli, 11 tabulas un darba apjoms ir 69 lapaspuses. Darba galvenie atslēgas vārdi ir rotaļas dabā, pozitīvas emocijas.
dc.description.abstractThe purpose of qualification work: Theoretically and practically, explore the possibilities of emotions and creativity in nature's play. Qualification work consisting of 2 parts with several subchapters. The theoretical part consists of the views and explanations of several authors and researchers about the development of positive emotions in the activities of younger old children in nature are discussed. Referring to the findings of various authors, it should be concluded that outdoor classes are one of the best methods that best develop creativity for preschool children. Working outdoors with natural materials, this environment creates a feeling of freedom, both physically and emotionally. The empirical part consists of a study involving younger children is being conducted. Three lesson cycles "Winter in our yard", "Spring Coming" and "Rudens-Rich Man" were created. Lessons are created according to this age and the weather. The children's positive emotional growth in playgrounds is explored and analyzed. The study reflects various outdoor activities to successfully reflect whether a child develops positive emotions while playing. The study is started with the assessment of children and is also evaluated at the end. The main task of the qualification work is to create suitable outdoor activities in such a way that they promote the emotional growth of children during the play and improve the areas in which there is no improvement. The qualification work consists of two parts - the theoretical and empirical parts. The work contains 17 pictures, 11 tables and the work is 67 pages. The main keywords of the work are play in nature, positive emotions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectrotaļas
dc.subjectemocijas
dc.subjectdaba
dc.subjectpozitīvas
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīvo emociju veidošanās rotaļās dabā
dc.title.alternativeThe emergence of the youngest pre-school children's positive emotions in natural games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record