Rotaļa 3-4 gadu vecuma bērnu emocionālas attīstības sekmēšanai
Author
Druviete, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Jeļena Druviete Darba tēma: Rotaļa 3-4 vecuma bērnu emocionālās attīstības sekmēšanai. Kvalifikācijas darba mērķis: izzināt rotaļas izmantošanas iespējas 3 – 4 vecuma bērna emocionālās attīstības sekmēšanā. Pētījumahipotēze: 3 – 4 vecuma bērnu emocijas var attīstīt ar rotaļas palīdzību, ja tiks ņemtas vērā bērna vecumposma īpatnības, un pedagogs mērķtiecīgi organizēs pedagoģisko darbību. Uzdevumi mērķa sasniegšanai: 1.Analizēt zinātnisko literatūru par 3 – 4 gadus vecu bērnu emocijām un to izpausmēm. 2.Analizēt 3 – 4 gadus veca bērna attīstības īpatnības. 3.Aplūkot dažādu rotaļu veidus, kas sekmē bērna emocionālo attīstību. 4.Veikt pētījumu, analizēt iegūtos datus un izstrādāt secinājumus. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām. Kvalifikācijas darba pirmajā daļā tiks aplūkots emociju termina skaidrojums, aplūkots emocionālais raksturojums 3 – 4 gadus vecam bērnam un izzināta rotaļu ietekme uz bērnu emocijām. Kvalifikācijas darba otrajā daļā tiks analizēti pētījuma sākumā un pētījuma beigās iegūtie rezultāti. Pamatojoties uz pētījuma veikto analīzi, darba noslēgumā ir izstrādāti secinājumi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 44 lappuses bez pielikumiem. Darbs papildināts ar 26 attēliem un 3 tabulām. Darba uzrakstīšanā izmantoti 33 literatūras avoti. Darbam nav pielikumu. Atslēgas vārdi: bērns, emocijas, emocionālā attīstība, rotaļas Author of the work: Jeļena Druviete Work theme: game as a promotion for emotional development for children – aged 3 – 4 years Objective of the qualification work:to explore the possibilities of using the play for promoting the emotional development of a 3 – 4 year old child Study Hypothesis: Emotions of 3 – 4 year old children can be developed with the help of a play, if the special features of the childhood age are taken into account and the teacher will purposefully organize the pedagogical activities. Tasks to achieve the goal: 1. To analyze the scientific literature about the emotions and their manifestations of children 3 - 4 years old. 2. Analyze the peculiarities of development of a child 3 to 4 years old. 3. Look at the different types of games that contribute to the child's emotional development. 4. To conduct research, analyze the data obtained and draw conclusions. The qualification work consists of 2 parts. The first part of the qualification paper will deal with the explanation of the term of emotions, the emotional description of 3 – 4 year old child and the effects of the games on the emotions of children. The second part of the qualification paper will analyze the results at the beginning of the study and at the end of the study. Based on the analysis carried out by the study, conclusions are drawn at the end of the work. The qualification paper is 44 pages withoutattachments. The work is supplemented with 26 pictures and 3 tables. 33 sources of literature have been used in the paper. There are no attachments for the paper. Keywords: child, emotions, emotional development, play