3 līdz 4 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes sekmēšana rokdarbu nodarbībās pirmsskolā
Autor
Maiere, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darbs: „ 3 līdz 4 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes sekmēšana rokdarbu nodarbība pirmsskolā.” Darba autors: Ilona Maiere Darba vadītāja: Docente, Dr. paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča. Darba saturs: Darbs kopumā sastāv no 46 lapām, 28 literatūras avotiem, 2 pirmsskolas izglītības macību satura priekšmetu programmas, 1 fails, 10 pielikumi 4 attēli, 9 tabulas, 7 diagrammas. Darba pētījuma mērķis: teorētiski analīzēt un praktiski pētīt radošās darbības pieredzes sekmēšanu rokdarbu nodarbībās. Pētijuma daļā tiks izmantoti galvenokārt tādi autori: Albrehta Dz., Bebre R., Borns L. E., Ruso N. F., Herbarts J. F., Keršešteiners G., Mudriks A. Kvalifikācijas darba 1. daļā apskatīts radošās darbības pieredzi un sekmēšanu, bērnu psiholoģijas raksturojums problēmas sakarā. 2. daļā tiks apskatīts rokdarbu nodarbības pirmsskolā un pedagoģiskā darbība, mācību saturs un ideju katalogs. 3. daļā tiks apskatīts empīriskais pētījums, kā arī metodoloģija un to norise, galvenais pētījuma rezultāti un to analīze. Qualification thesis: “Using crafts in preschool to promote creative action in children aged 3 to 4” Author of the thesis: Ilona Maiere Supervisor of the thesis: Dr. paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Content of the thesis: The work generally consists of 46 pages, 28 literature sources, 2 programs for preschool education programs, 1 file, 10 appendixes 4 figures, 9 tables, 7 charts. The aim of the research: to analyse theory and carry out practical research regarding promotion of creative action in children aged 3 to 4 using crafts in preschool. In the empirical part of the thesis the works of the works of the following authors were used: Albrehta Dz., Bebre R., Borns L. E., Ruso N. F., Herbarts J. F., Keršešteiners G., Mudriks A. In the first part of the qualification thesis the author reviews various ways of promoting creative action in preschool, as well as analyses age related psychological characteristics of children aged 3 to 4. In the second part of the thesis the author inspects various aspects of introducing crafts in preschool, analyses the teacher’s role and content of the activities. The author also shares a catalogue of ideas. In the third part of the thesis the author reports on the methodology and procedure of the empirical research, as well as shares the main results of the research and their analysis.