Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBula-Biteniece, Inta
dc.contributor.authorKļava, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:19Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67520
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45513
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “ Droša vide fiziskās aktivitātes 2-3 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis- pētīt jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu drošo vidi veicot fiziskās aktivitātes. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskā un empīriskās. Pirmajā nodaļā jeb teorētiskajā tiek aplūkota droša vide, fizisko aktivitāšu nozīme jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem un to attīstībai. Darba teorētiskajā daļā autore apkopojusi un analizējusi dažādu pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par bērnu fizisko attīstību un drošību, veidiem un to novērošanas iespējām jaunākajā pirmsskolas vecumā, kā arī izpētījusi vecumposmu likumsakarības. Darba empīrisko pētījumu daļā tiek sniegti pētījuma organizācijas un metožu raksturojums, I. Jurgenas un A. Ļubļinskas, Dz. Albrehtas skatījumā. Empīrisko pētījuma gaitā tika veikts pētāmās. Pēc veiktā pētījuma pirmsskolas izglītības iestādē ikdienas pedagoģiskajā procesā un pēc pedagoga pārrunām ar bērniem tika analizēta iegūtā informācija. Iegūto informācija par fiziskajām prasmēm apkopota tabulās un diagrammās. Ir apkopoti arī ieteikumi un secinājumi. Kvalifikācijas darbs izstrādāts uz 50 lpp, ievietoti 2 attēli , 2 tabulas, 2 pielikumi un 25 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: droša vide veicot fiziskās aktivitātes, pirmsskolas vecumā, sižetiskās šķēršļu joslas, fiziskā aktivitātes pirmsskolā, atmiņa.
dc.description.abstractQualification work theme is “Safe environment for physical activity for 2-3 years old children”. Purpose of work- research the safe environment for physical activity for 2-3 old children. Work consists of two parts- theoretical and empirical. The first chapter, the theoretical is about a safe environment, the importance of physical activity for younger preschool children and their development. In the theoretical part of the work, the author has collected and analyzed various pedagogical and psychological literature on the physical development and safety of children , their types and their possibilities of observation in the youngest preschool age, and also studied the regularities of age. The part of the empirical research work presents the characteristics of the research organization and methods, I. Jurgens and A. Lublinskas, Dz. Albrecht’s view. In the course of the empirical study, research was carried out. After the research carried out in the pre-school educational institution during the daily pedagogical process and after the teacher’s discussions with the children, the obtained information was analyzed. The acquired knowledge of physical skills is summarized in tables and charts. The recommendations and conclusions are also summarized. The qualification paper is developed on 50 pages, 2 pictures, 2 tables, 2 annexes and 25 literature sources are placed. Keywords: safe environment for physical activity in pre-school age, storyline barriers, physical activity in preschool, memory.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectDroša vide veicot fiziskās aktivitātes
dc.subjectSižetiskās šķēršļu joslas pirmsskolas vecumā
dc.subjectFiziskās aktivitātes pirmsskolā
dc.subjectAtmiņa
dc.titleDroša vide fiziskās aktivitātes 2-3 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeSafe environment for physical activity for 2-3 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию